Η imba μας κάνει δημιουργούς για χάρη της Frezyderm

Με στόχο να επικοινωνήσει την καινοτομία της Frezyderm στον τομέα της ηλιοπροστασίας, η imba σχεδίασε μια «επαναστατική» καμπάνια εμπνευσμένη από τη διαχρονική αγάπη που έχει ήδη δείξει το κοινό στο brand. Mε γνώμονα μια στρατηγική που βασίζεται στο user generated content, η καμπάνια τοποθετεί τον καταναλωτή στο επίκεντρο και ευθυγραμμίζεται με την εποχή των social media: όλοι είμαστε content producers & consumers!

Η ενέργεια #SunScreenRevolution καλεί το κοινό να γίνει κομμάτι της αλλαγής, δημιουργώντας την επόμενη διαφήμιση της Frezyderm στο site της καμπάνιας www.sunscreenrevolution.gr.

H καμπάνια βρίσκεται στον «αέρα» από τα τέλη Μαΐου και για την προώθησή της η imba έχει επιμεληθεί τη δημιουργία τριών hero videos, display και social media υλικών.

Στον διαγωνισμό, όλοι έχουν την ευκαιρία να εμπνευστούν, να γίνουν δημιουργοί και να πάρουν μέρος με δύο τρόπους: φωτογραφίζοντας το Frezyderm αντηλιακό τους ή χρησιμοποιώντας το ειδικό Frezyderm φίλτρο που μπορούν να βρουν στην κάμερα του Facebook.

Αυτό είναι και το πρωτοποριακό στοιχείο αυτού του διαγωνισμού, αφού δεν «αναγκάζει» τον χρήστη να αγοράσει το προϊόν για να συμμετάσχει, αλλά του δίνει τη δυνατότητα μέσα από τα φωτορεαλιστικά AR φίλτρα να επιλέξει μεταξύ τριών διαφορετικών κατηγοριών και να ενθέσει το αγαπημένο του προϊόν στο περιβάλλον που επιθυμεί.

Οι φωτογραφίες του κοινού που θα ανέβουν στο www.sunscreenrevolution.gr  και θα επιλεχθούν ως οι καλύτερες θα πρωταγωνιστήσουν στις Frezyderm διαφημίσεις του καλοκαιριού, ενώ οι νικητές θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν και το απόλυτο Frezyderm kit για την παραλία!


Πηγή