Τετάρτη , 5 Οκτώβριος 2022

Μόνο τυχαία δεν γίνεται η επιλογή των προϊόντων ομορφιάς για τους χαρακτήρες της μεγάλης οθόνης

Παρακολουθώντας σειρές και ταινίες θα δεις πολλές φορές τις πρωταγωνίστριες να κάνουν μπάνιο ή να ετοιμάζονται για ένα ραντεβού και να επιμελούνται το make up τους. Εκεί στο βάθος, αν είσαι αρκετά παρατηρητική, θα εντοπίσεις μια σειρά από προϊόντα ομορφιάς στοιβαγμένα σε κάποιο ράφι του μπάνιου.

Νόμιζες ως τώρα ότι αυτά έχουν επιλεγεί εντελώς τυχαία; Λάθος έκανες! Υπάρχει ολόκληρο σκεπτικό πίσω από το κραγιόν Chanel ή το άρωμα Yves Saint Laurent που μπορεί να δεις στο νεσεσέρ ή το μπάνιο μιας αγαπημένης σου πρωταγωνίστριας.

Τέλος στις δυσχρωμίες! Τα μυστικά για να απλώνεις σωστά στο πρόσωπό σου το foundation

Πώς επιλέγονται τα προϊόντα ομορφιάς στην τηλεοπτική/κινηματογραφική οθόνη

Ποτέ δεν είναι τυχαία η επιλογή ενός beauty item που θα κρατά στα χέρια της η αγαπημένη σου ηθοποιός. Υπάρχει ολόκληρο στήσιμο από πίσω και ο λόγος είναι ένας: να επιλεγούν προϊόντα ομορφιάς, τα οποία θα βοηθήσουν στην περαιτέρω ανάπτυξη και εξέλιξη του εκάστοτε χαρακτήρα.

«Είναι όλα πολύ σκόπιμα και πολύ μελετημένα», λέει στο Allure η Lydia Marks, διακοσμήτρια σκηνικών που έχει δουλέψει σε ταινίες, όπως το The Devil Wears Prada. Η Lydia λαμβάνει υπόψη της παράγοντες όπως η χρονική περίοδος (αν μια ταινία διαδραματίζεται στη δεκαετία του ’90, πρέπει να φαίνονται και beauty items εκείνης της περιόδου και όχι νέα λανσαρίσματα), η διαθεσιμότητα στον χαρακτήρα (κάποια που ζει σε μια αγροτική περιοχή μπορεί να μην έχει πρόσβαση σε σειρές που πωλούνται μόνο σε πολυκαταστήματα), και πώς η συσκευασία ταιριάζει με το υπόλοιπο set.

PROIONTA OMORFIAS

Photo: @sarahjessicaparker

«Πρέπει να υπάρχει μια συνέχεια. Αυτό είναι το ‘’κλειδί’’», λέει στο Allure η Joanna Leavens, η οποία εργάζεται στο And Just Like That. «Αν μια ηθοποιός κάνει πραγματικά το μακιγιάζ [στη σκηνή], πρέπει εμείς να έχουμε συμβουλευθεί το τμήμα μακιγιάζ και να έχουμε προμηθευτεί όλα τα προϊόντα που χρησιμοποιήθηκαν στη συγκεκριμένη ηθοποιό», εξηγεί η Leavens.

Εκτός από αυτά τα πρακτικά ζητήματα, υπάρχουν και ψυχολογικές προεκτάσεις, αποκαλύπτει η Marks: «Για παράδειγμα, μήπως θέλει ο χαρακτήρας [το προϊόν] επειδή θα το δουν οι άλλοι ή επειδή το λατρεύουν;».

«Τα ονόματα των εμπορικών σημάτων και οι τιμές τους βρίσκονται επίσης στο επίκεντρο κατά τη λήψη αποφάσεων», προσθέτει η Marks.

Πώς γίνεται η «αγορά» των beauty προϊόντων

Κι αν νομίζεις ότι οι διακοσμητές των σκηνικών απευθύνονται σε καταστήματα καλλυντικών για να προμηθευτούν όλα όσα τελικά έχουν αποφασιστεί ότι ταιριάζουν στον εκάστοτε χαρακτήρα, κάνεις λάθος. Συνήθως, αυτό που γίνεται είναι η παραγωγή να επικοινωνεί με το brand και να ζητά δείγματα για την πραγματοποίηση των σκηνών.

Και σίγουρα την παραγωγή δεν την ενδιαφέρει αν το κάθε beauty item είναι πραγματικά καλό και έχει τέλειο αποτέλεσμα στο πρόσωπο της ηθοποιού, αλλά κατά πόσο έχει όμορφο και chic μπουκάλι ή συσκευασία για να αναδειχθεί το πλάνο.

Cover photo: @thedevilwearsprada06

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • Conscious beauty – 10 vegan προϊόντα ομορφιάς που αξίζει να αποκτήσεις εδώ και τώρα

  • Editor’s Choice: Τα νέα προϊόντα που πρέπει να βρουν τη θέση τους στο μπουντουάρ σου


Πηγή