Κυριακή , 25 Οκτώβριος 2020

Έξι απλοί τρόποι να χάσετε εύκολα κιλά χωρίς δίαιτα (vid)

Πολλές γυναίκες θέλουν να χάσουν κιλά σχετικά γρήγορα και χωρίς να πεινάσουν.

Ως γνωστόν όμως μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν. Η σωστή διατροφή και η άσκηση είναι ο καλύτερος συνδυασμός για μακροπρόθεσμα αποτελέσματα αλλά υπάρχουν κι άλλοι τρόποι, ειδικά αν τα κιλά που επιθυμείτε να χάσετε δεν είναι πολλά.

Τι θα χρειαστεί να κάνετε; Να αλλάξετε μερικές από τις καθημερινές σας συνήθειες.

Νερό

Αν συνηθίζετε να πίνετε σόδα ή αναψυκτικά καλό είναι να τα αντικαταστήσετε με νερό.Η κατανάλωση νερού πριν το γεύμα, σας κρατά ενυδατωμένους και μειώνει την πρόσληψη τροφής, οδηγώντας σε γρήγορη απώλεια βάρους. Περίπου δύο ποτήρια νερό (500 ml) πριν το φαγητό προωθούν το αίσθημα του κορεσμού, οδηγώντας σε μικρότερη πρόσληψη τροφής, άρα και θερμίδων.

Φρούτα αντί για χυμούς

Σύμφωνα με μελέτη, οι άνθρωποι που πίνουν ένα μικρό ποτήρι χυμού φρούτων καθημερινά, παίρνουν σταθερά βάρος με την πάροδο των χρόνων. Πρόκειται για το ίδιο βάρος που θα έπαιρναν αν έπιναν την αντίστοιχη ποσότητα αναψυκτικού με ζάχαρη καθημερινά. Από την άλλη, κάποιος που αυξάνει την κατανάλωση ολόκληρων φρούτων κατά μία μερίδα την ημέρα, μπορεί να χάσει περίπου μισό κιλό σε διάστημα τριών ετών, σύμφωνα με τους ερευνητές. Επομένως προτιμήστε την κατανάλωση ολόκληρων φρούτων από τους χυμούς , φυσικούς και μη.

Ύπνος

Ο επαρκής και ποιοτικός ύπνος βοηθά στην απώλεια κιλών. Πρόσφατη έρευνα κατέληξε το συμπέρασμα ότι το 74% όσων κάνουν δίαιτα και είναι συνεπείς στα ωράρια ύπνου καταφέρνουν να χάσουν περίπου 4 κιλά. Όταν κοιμόμαστε «καίμε» μεγαλύτερο ποσοστό λίπους, σύμφωνα με τους ειδικούς, αντίθετα η έλλειψη ύπνου μπορεί να μας προσθέσει κιλά. Επίσης, ο διακεκομμένος ύπνος μπορεί να προκαλέσει προδιαβήτη, αυξάνοντας το αίσθημα της πείνας, ακόμα κι αν έχετε ήδη φάει.

Στο βίντεο που ακολουθεί θα δείτε με ποιους άλλους τρόπους θα καταφέρετε να χάσετε μερικά κιλά.


Πηγή