Κυριακή , 25 Ιούλιος 2021

Έξι συμβουλές για να ανακτήσετε τη χαμένη σας φόρμα

Το Πάσχα πέρασε, οι κανονικές θερμοκρασίες για την εποχή επέστρεψαν ( μετά από ένα μίνι καλοκαιράκι), ευκαιρία λοιπόν, να βρείτε τη χαμένη σας φόρμα χωρίς άγχος και πίεση.

Βάλτε ως στόχο να βελτιώσετε το σώμα μας και να χάσετε τα έξτρα κιλά που -ίσως-  πήρατε το χειμώνα και την περίοδο του Πάσχα. Αυτό μπορεί να γίνει με θετική διάθεση, πρόγραμμα και άσκηση. Καλό είναι να αποφύγετε τις εξαντλητικές δίαιτες καθώς δεν έχουν μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.

Τι μπορείτε να κάνετε; Ακολουθήστε τα παρακάτω έξι απλά βήματα:

Απολαύστε ένα υγιεινό πρωινό που περιλαμβάνει άπαχη πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη βοηθά στον έλεγχο της όρεξής σας. Μερικές ενδεικτικές επιλογές:

  • Ομελέτα ( χωρίς βούτυρο)
  • Γιαούρτι και φρούτα
  • Smoothie φρούτων

Καταναλώστε φρούτα ή λαχανικά για σνακ

Επιλέξτε για γεύμα, κάτι ελαφρύ

Για μεσημεριανό προτιμήστε:

  • Μια σαλάτα λαχανικών με άπαχη πρωτεΐνη, συμπεριλαμβανομένου ενός σκληρού βρασμένου αυγού, κοτόπουλου, τόνου ή τυρί cottage
  • Σούπα και μισό σάντουιτς
  • Ανάμικτα φρούτα με γιαούρτι ή τυρί cottage

Επιλέξτε τρόφιμα με λίγες θερμίδες

Φάτε μια ψητή πατάτα αντί για πουρέ πατάτας με βούτυρο και κρέμα ή ψητά λαχανικά με λίγο ζαμπόν. Η όλη ιδέα είναι να αντικαταστήσετε τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες με άλλα πιο υγιεινά.

xameni forma1

Ασκηθείτε

Ακόμα και δεν σας αρέσει η γυμναστική, καθιερώστε το περπάτημα τουλάχιστον 3-4 φορές την εβδομάδα.

Ελέγξτε τη μερίδα του φαγητού

Αποφύγετε να προσθέτετε έξτρα φαγητό στο πιάτο σας ακόμα κι αν νιώθετε ότι πεινάτε. Προσπαθείστε να τρώτε την ίδια ποσότητα φαγητού κάθε μέρα ( βοηθάει αν χρησιμοποιείτε το ίδιο μέγεθος πιάτου).

Πηγή: mayoclinichealthsystem.org


Πηγή