Δευτέρα , 23 Σεπτέμβριος 2019

Έτσι θα βάλετε το μωρό σας πιο εύκολα για ύπνο (vid)

Μόλις όμως το μωρό σας είναι ηλικίας λίγων εβδομάδων, μπορείτε να αρχίσετε να του διδάσκετε τη διαφορά – και να δημιουργήσετε υγιείς συνήθειες ύπνου.

Αυτές οι συμβουλές των ειδικών μπορούν να βοηθήσουν

  • Χρησιμοποιήστε το φως σωστά
    Το σκοτάδι πυροδοτεί τον εγκέφαλο για να απελευθερώσει τη μελατονίνη, μια βασική ορμόνη ύπνου. Κρατήστε την ημέρα το δωμάτιο φωτεινό και τις νύχτες σκοτεινό και θα καταλάβει γρήγορα πότε είναι ώρα για ύπνο.
  • Κατά τη διάρκεια της ημέρας, αφήστε το φως του ήλιου μέσα στο σπίτι.
  • Για να προκαλέσετε υπνηλία κατά τη διάρκεια της νύχτας, εξετάστε το ενδεχόμενο να τοποθετήσετε dimmers στα φώτα στο δωμάτιο του μωρού σας, αλλά και σε άλλους χώρους όπου και οι δύο αφιερώνετε πολύ χρόνο.
  • Χαμηλώστε τα φώτα το βράδυ (μέχρι δύο ώρες πριν τον ύπνο) για να ρυθμίσετε τη διάθεση.
    Είναι ωραίο να χρησιμοποιήσετε ένα νυχτερινό φως στο δωμάτιό του, αλλά επιλέξτε ένα μικρό, αμυδρό που μένει δροσερό στην αφή. (Μην το συνδέετε κοντά σε κλινοσκεπάσματα ή κουρτίνες).
  • Εάν το παιδί σας ξυπνήσει κατά τη διάρκεια της νύχτας, μην ανάβετε τα φώτα ή τον μεταφέρετε σε ένα φωτεινό δωμάτιο. Η μετάβαση από το σκοτάδι στο φως λέει στον εγκέφαλό του ότι είναι ώρα.
  • Εάν το ηλιακό φως νωρίς το πρωί «λέει» στο παιδί σας να ξυπνήσει πολύ νωρίς ή εάν έχει πρόβλημα με το σκούπισμα το απόγευμα, σκεφτείτε να εγκαταστήσετε αποχρώσεις σκουρόχρωμων αποχρώσεων στο δωμάτιο.

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε ακόμη περισσότερα tips για τον υπνο του μωρού σας:


Πηγή