Πέμπτη , 4 Μάρτιος 2021

Βρώμη στην εγκυμοσύνη: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Η υγιεινή διατροφή είναι το Α και το Ω όχι μόνο στην καθημερινότητα αλλά και όταν μια γυναίκα είναι έγκυος. Η βρώμη είναι μια υγιής επιλογή στην καθημερινή ζωή, χωρίς αμφιβολία, και μια εγκυμονούσα αν θέλει να ακολουθήσει μια υγιεινή και θρεπτική διατροφή για τον εαυτό της και το μωρό της, θα πρέπει να την εντάξει στη διατροφή της.

Αν λοιπόν αναρωτιέστε αν η βρώμη πρέπει να μπει ή όχι στη διατροφή σας η απάντηση είναι μία. Ναι, πρέπει να μπει.

Μπορεί μια έγκυος να φάει βρώμη στην εγκυμοσύνη;

Αυτό το ερώτημα το απαντήσαμε και προ λίγου. Ναι! Η βρώμη είναι απόλυτα ασφαλής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και μπορεί να προσφέρει πολλά θρεπτικά συστατικά τόσο στην έγκυο όσο και το έμβρυο. Αυτό και μόνο τοποθετεί τη βρώμη στη λίστα με τις top τροφές κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Τα οφέλη της βρώμης κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Μερικά από τα οφέλη αυτής της πλούσιας σε φυτικές ίνες τροφής είναι:

Εκπληκτική πηγή ενέργειας

Οι έγκυες χρειάζονται μια σταθερή δόση ενέργειας όλη την ημέρα. Μόνο μια μικρή μερίδα βρώμης περιέχει αρκετούς υδατάνθρακες και θερμίδες για να δώσει ώθηση ενέργειας στον οργανισμό κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Έχει σύνθετους υδατάνθρακες

Οι «καλοί» σύνθετοι υδατάνθρακες, οι οποίοι αποτελούνται από μεγάλες αλυσίδες μορίων σακχάρων και διασπώνται στον οργανισμό με πολύ πιο αργό ρυθμό. Αυτό σημαίνει ότι δεν ανεβάζουν απότομα τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα και βοηθούν στον καλύτερο έλεγχο της πείνας.

Πλούσια σε φυτικές ίνες

Η βρώμη περιέχει σημαντική ποσότητα ινών βοηθώντας τις έγκυες γυναίκες που πάσχουν από δυσκοιλιότητα, να την αντιμετωπίσουν.

Πλούσια σε θρεπτικά συστατικά

Το κάλιο, ο φώσφορος, το ασβέστιο, το σελήνιο, το μαγνήσιο και το μαγγάνιο είναι μόνο μερικά από τα μέταλλα που αποτελούν μέρος της βρώμης. Κάθε ένα από αυτά έχει πολλά οφέλη από την ενίσχυση της υγείας των οστών μέχρι την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

Πλούσια σε φολικό οξύ

Από όλες τις βιταμίνες και τα μέταλλα, το φολικό οξύ είναι το πιο σημαντικό από όλα για μια έγκυο. Είναι εξαιρετικά σημαντικό για την ανάπτυξη του νευρικού συστήματος και του εγκεφάλου του εμβρύου και αποφεύγει την εμφάνιση διαταραχών.

Περιέχει σίδηρο

Δεν υπάρχει πλέον κίνδυνος αναιμίας, καθώς μια μερίδα βρώμης σε καθημερινή βάση φροντίζει για το 10% του απαιτούμενου σιδήρου που χρειάζεται ο οργανισμός.

Τρόποι να εντάξετε τη βρώμη στη διατροφή σας

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι να εντάξετε τη βρώμη στη διατροφή σας.

Δείτε μερικούς από αυτούς στη gallery που ακολουθεί:

πηγή: parenting.firstcry.com


Πηγή