Τετάρτη , 20 Οκτώβριος 2021

Γυμναστική μετά τον τοκετό: Ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε μαζί με το μωρό

Η γυμναστική μετά τον τοκετό έχει πολλά και σημαντικά οφέλη για τη νέα μητέρα. Συμβάλλει στην καταπολέμηση του άγχους, την ενδυνάμωση των μυών της κοιλιακής χώρας, την απώλεια βάρους, την πρόληψη ή και ανακούφιση συμπτωμάτων που σχετίζονται με την επιλόχειο κατάθλιψη και αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας.

Πότε μπορείτε να ξεκινήσετε τη γυμναστική μετά τον τοκετό;

Αυτό διαφέρει ανά περίπτωση και εξαρτάται από πληθώρα παραγόντων, όπως το αν γεννήσατε με φυσιολογικό τοκετό ή καισαρική. Στην περίπτωση του τοκετού με καισαρική το σώμα χρειάζεται περισσότερο χρόνο λόγω της καισαρικής τομής.

Γενικά, η πλήρης ανάρρωση μετά τον τοκετό μπορεί να διαρκέσει από έξι έως οκτώ εβδομάδες, ωστόσο, γυναίκες που είχαν μία υγιή εγκυμοσύνη και έναν εύκολο τοκετό μπορούν να ξεκινήσουν τη γυμναστική ακόμα και μερικές ημέρες μετά τη γέννα. Σε κάθε περίπτωση, καλό είναι πριν μπείτε ξανά σε πρόγραμμα να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας και φυσικά να «ακούτε» το σώμα σας καθώς γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα εάν είναι έτοιμο.

Ποια τα οφέλη της γυμναστικής μαζί με το μωρό

Η γυμναστική μαζί με το μωρό είναι σίγουρα κάτι πρωτόγνωρο για εσάς. Μάθετε λοιπόν ότι έχει σημαντικά οφέλη όχι μόνο για εσάς, αλλά και για το ίδιο το βρέφος. Κάνοντας γυμναστική μαζί με το μωρό σας ενισχύετε το μεταξύ σας δέσιμο, το βρέφος εκτίθεται σε ερεθίσματα και παράλληλα είναι διασκεδαστική δραστηριότητα και για τους δύο.

Εύκολες ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε μαζί με το μωρό στο σπίτι

Οι ειδικοί συνιστούν 20-30 λεπτά καθημερινής άσκησης. Ένα σετ ασκήσεων που μπορείτε να δοκιμάσετε για αρχή είναι αυτό που δείχνει με κάθε λεπτομέρεια η γυμνάστρια Sally στο παρακάτω βίντεο. Έχει διάρκεια 25 λεπτά και είναι κατάλληλο ακόμα και για αρχάριους.


Πηγή