Πέμπτη , 29 Οκτώβριος 2020

Δέκα tips για να μειώσετε τη ζάχαρη στη διατροφή σας

Αν θέλετε να χάσετε βάρος ή να υιοθετήσετε πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες, θα γνωρίζετε ότι πρέπει να μειώσετε σημαντικά την ποσότητα ζάχαρης που καταναλώνετε.

Οι διαιτολόγοι υποστηρίζουν ότι η αποχή από τη ζάχαρη, θα μπορούσε να βελτιώσει την υγεία και τις επιδόσεις σε πολλούς τομείς της καθημερινής ζωής.

Μπορεί αρχικά τα συμπτώματα της στέρησης, συμπεριλαμβανομένων των πονοκεφάλων, των ενοχλήσεων στο στομάχι, να σας κάνουν να αισθανθείτε άσχημα, ωστόσο θα διαρκέσουν μόλις μερικές ημέρες.

Γι΄αυτό ο σταδιακός περιορισμός της ποσότητας ζάχαρης που καταναλώνετε και οι μικρές και απλές αλλαγές στη διατροφή σας αποτελούν την πιο αποτελεσματική λύση. Έτσι, με την πάροδο του χρόνου θα μάθετε να απολαμβάνετε τρόφιμα που δεν είναι τόσο γλυκά.

Ένας απλός τρόπος να μην τρώτε κάτι γλυκό είναι να πίνετε νερό! Πριν καταναλώσετε κάποιο γλυκό, πιείτε ένα ποτήρι νερό και στη συνέχεια περιμένετε λίγα λεπτά για να δείτε τι συμβαίνει.

Επίσης η κατανάλωση πρωτεϊνών είναι ένας ακόμα τρόπος να περιορίσετε την επιθυμία σας για ζάχαρη. Οι πρωτεϊνες θα σας χαρίσουν μία αίσθηση πληρότητας και θα σας κρατήσουν χορτάτους για περισσότερες ώρες. Επιλέξτε πρωτεΐνες όπως άπαχο κοτόπουλο, χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γιαούρτι, αυγά, καρύδια και όσπρια όπως φασόλια, ρεβίθια και φακές.

Στο βίντεο που ακολουθεί θα δείτε και άλλες συμβουλές για το πώς θα καταπολεμήσετε την έντονη επιθυμία για ζάχαρη, χωρίς απαραίτητα να νιώσετε στέρηση.

Μην ξεχνάτε ότι η ζάχαρη μπορεί να «κρύβεται» σχεδόν σε οποιοδήποτε τρόφιμο, για αυτό δεν είναι πάντα εύκολο να την αποβάλλετε από τη διατροφή σας.

Παρόλα αυτά, μπορείτε να περιορίσετε την κατανάλωσή της, κάνοντας πιο θρεπτικές επιλογές που θα προσφέρουν στον οργανισμό σας την ενέργεια που χρειάζεται για να ανταποκριθεί στις καθημερινές υποχρεώσεις.


Πηγή