Τρίτη , 27 Οκτώβριος 2020

Δίαιτα με αβοκάντο: Χάστε 3 κιλά σε 3 μέρες

Τα νόστιμα αβοκάντο μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος. Αυτό το καταπράσινο φρούτο περιέχει 160 θερμίδες  (τα 100 γρ.) και 13,5 γρ. διαιτητικές ίνες ενώ  είναι πλούσιο σε βιταμίνες A, E, K και C, ασβέστιο και σίδηρο.

Ερευνα έχει αποδείξει ότι η περιεκτικότητα σε λιπαρά είναι αυτή που το καθιστά ένα μοναδικό φρούτο το οποίο βοηθά στην καταπολέμηση της παχυσαρκίας, των καρδιαγγειακών παθήσεων, των προβλημάτων του δέρματος και των μαλλιών, της αρθρίτιδας, του καρκίνου κ.λπ.

Αυξάνει τον κορεσμό

Το αβοκάντο μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση του κορεσμού και στη μείωση της όρεξης. Έτσι, προσθέτοντας αβοκάντο στη διατροφή σας, δεν θα αισθάνεστε πεινασμένοι και δεν θα καταναλώνετε τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και αλάτι.

Πρόγραμμα διατροφής 3 ημερών

Ημέρα 1η 

Νωρίς το πρωί (6:30 – 7:30 π.μ.): 1 φλιτζάνι τριγωνέλλα ( fenugreek)
Πρωινό (8: 15: 8: 45 π.μ.):  1 μεσαίο μπολ σαλάτα κινόα με ½ αβοκάντο
Σνακ μεσημέρι (10:30 π.μ.) : 1 φλιτζάνι πράσινο τσάι
Γεύμα (12:30 – 1:30 μ.μ.) : Μαρούλι με αβοκάντο, ντομάτα, αγγούρι,, μωβ λάχανο και χυμό Lime + 1 φλιτζάνι βουτυρόγαλα
Απογευματινό σνακ (4:00 μ.μ.) :  1 φλιτζάνι καφέ χωρίς ζάχαρη και γάλα + 1 κράκερ
Δείπνο (7:00 μ.μ.):  Λαχανικά με ένα μικρό κομμάτι στήθος κοτόπουλου ή ένα μεσαίο μπολ βραστές φακές

Ημέρα 2η

Νωρίς το πρωί (6:30 – 7:30 π.μ.): 1 φλιτζάνι νερό με 1 κουταλάκι του γλυκού μηλόξιδο
Πρωινό (8: 15: 8: 45 π.μ.):  2 αυγά ομελέτα + 5 φέτες αβοκάντο + ½ μήλου + 2 αμύγδαλα
Σνακ μεσημέρι (10:30 π.μ.) : 1 φλιτζάνι πράσινο τσάι
Γεύμα (12:30 – 1:30 μ.μ.):  Σαλάτα ρεβίθια και αβοκάντο + 1 φλιτζάνι νερό καρύδας
Απογευματινό σνακ (4:00 μ.μ.) : 1 φλιτζάνι καφέ χωρίς ζάχαρη και γάλα + ½ φλιτζάνι ποπ κορν
Δείπνο (7:00 μ.μ.) : Σολομό με αβοκάντο + λαχανικά + 1 φλιτζάνι ζεστό γάλα χαμηλών λιπαρών

Ημέρα 3η

Νωρίς το πρωί (6:30 – 7:30 π.μ.):  2 κουταλιές σπόροι fenugreek εμποτισμένοι σε 1 φλιτζάνι νερό
Πρωινό (8: 15: 8: 45 π.μ.) : 2 αβοκάντο και pancakes με άσπρο αλεύρι
Σνακ μεσημέρι (10:30 π.μ.) : 1 φλιτζάνι φρέσκο χυμό παπάγιας
Γεύμα (12:30 – 1:30 μ.μ.) : Σαλάτα με γαλοπούλα και αβοκάντο + 1 φλιτζάνι νερό καρύδας
Απογευματινό σνακ (4:00 μ.μ.) : 1 φλιτζάνι πράσινο τσάι + 1 κράκερ
Δείπνο (7:00 μ.μ.) : Αβοκάντο, +γεμιστό στήθος κοτόπουλου με σπανάκι, σπαράγγια και καρότα + 1 μπάλα παγωτό βανίλιας με λίγα λιπαρά

Πηγή: stylecraze.com


Πηγή