Τετάρτη , 3 Μάρτιος 2021

Δεκαέξι τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες που βοηθούν στην απώλεια βάρους

Συχνά ξεχνάμε πόσο σημαντικές είναι οι φυτικές ίνες στη διατροφή μας.

Δεν βοηθούν μόνο στην καλή λειτουργία του εντέρου αλλά συμβάλλουν και στην απώλεια βάρους καθώς μειώνουν το αίσθημα της πείνας, ρυθμίζουν τη γλυκόζη στο αίμα και μειώνουν τη χοληστερόλη.

Η επαρκής πρόσληψη φυτικών ινών συνδέεται με πολλαπλά οφέλη για την υγεία, όπως:

  • Καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος
  • Πρόληψη της δυσκοιλιότητας
  • Μικρότερο κίνδυνο καρδιοπάθειας, διαβήτη τύπου 2 και ορθοκολικού καρκίνου
  • Χαμηλότερη «κακή» LDL χοληστερόλη
  • Καλύτερο έλεγχο της όρεξης και του σωματικού βάρους

Οι φυτικές ίνες μεταβολίζονται με πολύ αργό ρυθμό, γι’ αυτό και κρατούν μακριά την πείνα και τις λιγούρες για περισσότερες ώρες.Σύμφωνα με το onmed.gr εάν το τελευταίο σας γεύμα ήταν πλούσιο σε σάκχαρα και υδατάνθρακες, χωρίς να περιλαμβάνει τις απαραίτητες ποσότητες φυτικών ινών, είναι πολύ πιθανό να αρχίσετε και πάλι να πεινάτε μετά από 45 λεπτά ή 1 ώρα.

Οι καλύτερες πηγές φυτικών ινών

Αγκινάρα

Η αγκινάρα αποτελεί καλή πηγή πηγή βιταμίνης Κ, η οποία συμμετέχει στη διατήρηση της υγείας των οστών, ενεργοποιώντας την πρωτεΐνη οστεοκαλσίνη.
Μια μεγάλη αγκινάρα παρέχει το ένα τέταρτο της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης φυτικών ινών.

Ρεβίθια

Τα ρεβίθια είναι από τις καλύτερες πηγές πρωτεϊνης, πλούσια σε υδατάνθρακες, φυτικές ίνες, βιταμίνες και μέταλλα.

Δείτε ποιες άλλες τροφές είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες στο βίντεο που ακολουθεί: 

 

 


Πηγή