Κυριακή , 29 Μάρτιος 2020

Δυσανεξία στη γλουτένη: Τρεις προτάσεις για δυναμωτικό & gluten-free πρωινό στην εγκυμοσύνη (vid)

Η διατροφή είναι το Α και το Β στην εγκυμοσύνη  για την υγεία και την ανάπτυξη του εμβρύου, αλλά και για την υγεία της μέλλουσας μαμάς. Οι τροφές που καταναλώνεις καθημερινά είναι εκείνες που θα δώσουν σε εσένα και το μωρό σου όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για έναν υγιή οργανισμό.

Δυσανεξία στη γλουτένη – Τι είναι;

Τα τελευταία χρόνια ακούμε όλο και πιο συχνά ανθρώπους από το φιλικό αλλά και ευρύτερο περιβάλλον μας, να υποφέρουν από ευαισθησία ή δυσανεξία στη γλουτένη, με αποτέλεσμα να αποφεύγουν τα προϊόντα που την περιέχουν, δηλαδή τρόφιμα με βάση το σιτάρι, το κριθάρι ή τη σίκαλη.

Η αλήθεια είναι ότι η ίδια η γλουτένη σαν πρωτεΐνη, ούτε βλάπτει, αλλά ούτε και ωφελεί ιδιαίτερα την υγεία μας. Όσοι όμως παρουσιάζουν ευαισθησία σε αυτήν, εκδηλώνουν δυσάρεστα συμπτώματα μετά την κατανάλωση προϊόντων που την περιέχουν.

Δυσανεξία στη γλουτένη & εγκυμοσύνη

Εάν και εσύ έχεις δυσανεξία ή ευαισθησία στη γλουτένη, θα πρέπει και στην περίοδο της εγκυμοσύνης σου να αποφεύγεις φαγητά που έχουν ως βάση το σιτάρι, το κριθάρι ή τη σίκαλη. Επιπλέον, στο εμπόριο μπορείς να βρεις πλέον πολλά προϊόντα χωρίς γλουτένη για να φτιάξεις τις αγαπημένες σου συνταγές.

Παρόλα αυτά, εμείς βρήκαμε για εσάς τρεις διαφορετικές συνταγές για θρεπτικό, υγιεινό και πεντανόστιμο πρωινό.

Δείτε τις στο βίντεο που ακολουθεί:

Πηγή πληροφοριών: onmed.gr


Πηγή