Σάββατο , 30 Μάιος 2020

Είσαι έγκυος; 5+1 λόγοι για να βάλεις τη μουστάρδα στη διατροφή σου

Η διατροφή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην υγεία της εγκύου και στην ανάπτυξη του εμβρύου. Η μέλλουσα μαμά πρέπει καθημερινά να παίρνει όλα εκείνα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται, κάτι που μπορεί να γίνει μόνο μέσω μίας ισορροπημένης και σωστής διατροφής.

Η μουστάρδα σίγουρα δεν είναι το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό όταν σκέφτεσαι την υγιεινή διατροφή, όμως σύμφωνα με τους ειδικούς, τα οφέλη από την κατανάλωσή της την περίοδο της εγκυμοσύνης, είναι πολλά.

Ρυθμίζει το βάρος του σώματος

Η μουστάρδα είναι πλούσια σε θειαμίνη, φολικές ίνες, ριβοφλαβίνη και άλλες βιταμίνες που συμβάλλουν θετικά στο μεταβολισμό του σώματος κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Ενισχύει το ανοσοποιητικό

Οι σπόροι από την οποία παράγεται η μουστάρδα περιέχουν θείο το οποίο έχει σημαντικά αντιβακτηριακά και αντιμυκητιακά οφέλη. Επιπλέον, η μουστάρδα είναι πλούσια
σε μεταλλικά στοιχεία, όπως ο σίδηρος, το μαγγάνιο και ο χαλκός, τα οποία ενισχύουν το ανοσοποιητικό συμβάλλουν στην πρόληψη λοιμώξεων και παθήσεων.

Καταπολεμά τη δυσκοιλιότητα

Το πρήξιμο και η δυσκοιλιότητα είναι από τα πιο συνήθη συμπτώματα στην εγκυμοσύνη και η κατανάλωση μουστάρδας μπορεί να σας ανακουφίσει.

Μειώνει τη χοληστερόλη

Η μουστάρδα είναι πλούσια σε βιταμίνη Β3 και νιασίνη, οι οποίες βοηθούν στη ρύθμιση των επιπέδων χοληστερόλης στο σώμα και προστατεύουν αποτελεσματικά από την αθηροσκλήρωση.

Προστατεύει από τον καρκίνο

Οι σπόροι της μουστάρδας αναστέλλουν την ανάπτυξη καρκινικών κυττάρων και λειτουργούν προληπτικά και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Προστατεύει από το άσθμα

Η υψηλή περιεκτικότητα της μουστάρδας σε μαγνήσιο και σελήνιο συνεπάγεται την αντιφλεγμονώδη δράση της.

Πηγή: momjunction.com


Πηγή