Σάββατο , 24 Οκτώβριος 2020

Εγκυμοσύνη και διατροφή: Τα τέσσερα οφέλη της γλυκοπατάτας

Η ισορροπημένη διατροφή την περίοδο της εγκυμοσύνης είναι καθοριστική για την υγιή ανάπτυξη του εμβρύου και την υγεία της μέλλουσας μητέρας.

Σημαντικό κομμάτι αυτής, τα φρούτα και λαχανικά. Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, φυλλικό οξύ και άλλα θρεπτικά συστατικά αναγκαία για τον οργανισμό της εγκύου.

Ένα λαχανικό πολύ γνωστό που όμως δεν εντάσσουμε στο διατροφολόγιό μας τόσο συχνά, είναι η γλυκοπατάτα. Η γλυκοπατάτα είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά όπως ασβέστιο, μαγνήσιο και κάλιο, μπορεί να μαγειρευτεί με ποικίλους τρόπους και είναι ένα λαχανικό πολύ ωφέλιμο ιδιαίτερα την περίοδο της εγκυμοσύνης.

Ποια είναι τα οφέλη της γλυκοπατάτας για την έγκυο και το έμβρυο;

Είναι πλούσια σε βιταμίνη Α

Η γλυκοπατάτα είναι πλούσια σε βιταμίνη Α, η οποία είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη του εμβρύου και ενισχύει τον μεταβολισμό της μέλλουσας μητέρας.

Είναι εξαιρετική πηγή καλίου

Την περίοδο της εγκυμοσύνης, ο οργανισμός της γυναίκας χρειάζεται ακόμα περισσότερο κάλιο από ότι συνήθως. καθώς ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση.

Είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ

Η έγκυος χρειάζεται 400mcg φυλλικού οξέος την ημέρα και μισό φλιτζάνι γλυκοπατάτες περιέχει 40 έως 90mcg .

Ενισχύει το ανοσοποιητικό

Η γλυκοπατάτα είναι πλούσιε σε βιταμίνη C η οποία συμβάλλει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού και σε έναν γερό και καλά θωρακισμένο οργανισμό.

Πώς μπορείτε να εντάξετε τη γλυκοπατάτα στη διατροφή σας;

Μπορείτε να μαγειρέψετε την γλυκοπατάτα με διάφορους τρόπους και να την χρησιμοποιήσετε σαν συνοδευτικό σε κάποιο κυρίως γεύμα σας.

Λόγω της γλυκιάς γεύσης της όμως, η γλυκοπατάτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε γλυκές συνταγές όπως κέικ και μπισκότα.

Δείτε παρακάτω μία συνταγή για ένα νόστιμο, εύκολο και υγιεινό κέικ με γλυκοπατάτα.


Πηγή