Κυριακή , 29 Μάρτιος 2020

Επτά tips για να χάσετε βάρος ενώ θηλάζετε (vid)

Η διατροφή της νέας μαμάς είναι άμεσα συνδεδεμένη με τα θρεπτικά συστατικά που προσλαμβάνει το μωρό μέσω του μητρικού γάλακτος. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, θα πρέπει η διατροφή της θηλάζουσας μητέρας να περιλαμβάνει ποικιλία τροφών που θα προσφέρουν στο μωρό και τη νέα μαμά όλα θα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται.

Τι γίνεται όμως όταν θέλετε την περίοδο που θηλάζετε να χάσετε τα κιλά της εγκυμοσύνης;

Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να κρατήσετε μία ισορροπία στη διατροφή σας. Ασφαλώς πρώτη προτεραιότητα είναι η υγεία και η ανάπτυξη του μωρού, με λίγη προσοχή όμως και με την κατανάλωση κάποιων συγκεκριμένων τροφών, η απώλεια κάποιων κιλών δεν είναι κάτι ανέφικτο ή δύσκολο.

Ας δούμε παρακάτω επτά tips που θα σας κάνουν να χάσετε τα περιττά κιλά της εγκυμοσύνης ενώ θηλάζετε:

1. Βάλτε τα φρούτα και τα λαχανικά στη διατροφή σας
2. Οι πρωτεϊνούχες τροφές είναι αποτελεσματικές στην απώλεια βάρους.
3. Προτιμήστε τρόφιμα ολικής άλεσης.
4. Μην ξεχνάτε τα καλά λιπαρά. Την περίοδο του θηλασμού, η πρόσληψη λιπαρών είναι αναγκαία, αυτό όμως δε σημαίνει ότι πρέπει να τρώτε junk food ή άλλα τρόφιμα με πολλά συντηρητικά. Προτιμήστε τρόφιμα με καλά λιπαρά όπως το αβοκάντο, μία σαλάτα με ελαιόλαδο κ.α.
5. Πίνετε πολύ νερό. Το νερό θα κρατήσει το σώμα σας ενυδατωμένο και επίσης διώχνει τις τοξίνες. Φροντίστε να καταναλώνετε τουλάχιστον 12-16 ποτήρια νερό την ημέρα.
6. Καταναλώστε κρέας και ψάρι.
7. Βάλτε την άσκηση στη ζωή σας.

Αν μέχρι και πριν την εγκυμοσύνη σας, δεν είχατε ιδιαίτερες σχέσεις με τη γυμναστική, δεν υπάρχει λόγος να αποθαρρύνεστε. Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε ασκήσεις γυμναστικής για αρχάριους, προσαρμοσμένες για τις νέες μανούλες.

Πηγή: momjunction.com


Πηγή