Τρίτη , 10 Δεκέμβριος 2019

Ζυμαρικά & εγκυμοσύνη: Οφέλη και διατροφική αξία για τη μέλλουσα μαμά

25 Οκτωβρίου, μία ημέρα αφιερωμένη στα… μακαρόνια! Με αφορμή λοιπόν την Παγκόσμια Ημέρα Ζυμαιρικών, εστιάζουμε στα οφέλη των ζυμαρικών για τη μέλλουσα μαμά και στη διατροφική τους αξία.

Οι λιγούρες στην εγκυμοσύνη είναι ένα σύνηθες σύμπτωμα και πολλές φορές μία ζεστή καρμπονάρα ή ένα πιάτο με μακαρόνια με κιμά, είναι αυτό που λαχταράει η μέλλουσα μαμά.

Είναι ωφέλιμα όμως τα μακαρόνια στην εγκυμοσύνη και ποια είναι η διατροφική τους αξία για τη μέλλουσα μαμά;

Αρχικά, τα ζυμαρικά επιτρέπονται στην εγκυμοσύνη, η διατροφική τους όμως αξία εξαρτάται φυσικά από το πώς είναι μαγειρεμένα. Προτιμήστε ζυμαρικά με σάλτσες που φτιάχνετε εσείς στο σπίτι και όχι αυτά τις προμαγειρεμένες που μπορείτε αν βρείτε στο σούπερ μάρκετ.

Ποια είναι τα οφέλη για την έγκυο;

1. Είναι πηγή ενέργειας

Τα ζυμαρικά είναι μια εξαιρετική πηγή σύνθετων υδατανθράκων. Συμβάλλουν στην αργή απελευθέρωση ενέργειας κάτι οποίο την διατηρεί στα φυσιολογικά επίπεδα.

2. Προστατεύουν από το διαβήτη κύησης

Τα ζυμαρικά έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Επομένως, ρυθμίζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας, βοηθώντας σας να αποφύγετε τον διαβήτη κύησης.

3. Προστατεύουν από την υπέρταση

Η χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο στα ζυμαρικά δεν επηρεάζει τα επίπεδα αρτηριακής πίεσης και έτσι δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείτε για υπέρταση.

4. Μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης αιμορροΐδων και δυσκοιλιότητας

Τα ζυμαρικά σίτου λειτουργούν προληπτικά κατά των αιμορροΐδων και της δυσκοιλιότητας.

5. Προστατεύει από την αναιμία

Αυτό συμβαίνει λόγω της υψηλής περιεκτικότητας των ζυμαρικών σε σίδηρο.

6. Συμβάλλει στην ανάπτυξη της μήτρας

Τα ζυμαρικά είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης Β, η οποία συμβάλει στην ανάπτυξη της μήτρας.

Πηγή: momjunction.com


Πηγή