Δευτέρα , 20 Σεπτέμβριος 2021

Κολύμπι στην εγκυμοσύνη: Εσείς γνωρίζετε τα οφέλη;

Το κολύμπι είναι μία από τις πιο ασφαλείς μορφές άσκησης την περίοδο της εγκυμοσύνης και ενδείκνυται για όλα τα τρίμηνα. Γυμνάζει όλους τους μύες του σώματος, δροσίζει και προσφέρει αναζωογόνηση στη μέλλουσα μητέρα. Ας τα δούμε όμως αναλυτικά.

Μειώνει το πρήξιμο στα πόδια

Η κολύμβηση ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος σε όλο το σώμα και εμποδίζει την συγκέντρωση στα κάτω άκρα, η οποία συνεπάγεται το πρήξιμοπου είναι σύνηθες τους τελευταίους μήνες της εγκυμοσύνης.

Ανακουφίζει από τις πρωινές ναυτίες

Πολλές γυναίκες αναφέρουν ότι το δροσερό νερό της βοήθησε να αντιμετωπίσουν τις ζαλάδες και τις πρωινές ναυτίες που είχαν στην εγκυμοσύνη τους.

Δροσίζει

Το καλοκαίρι, η έντονη ζέστη είναι ανυπόφορη για μία έγκυο. Το κολύμπι είναι μία εξαιρετική λύση για να δροσιστείτε και να αναζωογονηθείτε. Ωστόσο, μην ξεχνάτε ότι και μέσα στο νερό είστε εκτεθειμένη στον ήλιο, συνεπώς πάντα φοράτε αντηλιακό και μην το παρακάνετε.

Προετοιμάζει το σώμα για τον τοκετό

Η κολύμβηση γυμνάζει όλους τους μύες και αυξάνει τις αντοχές και προετοιμάζει το σώμα για τον τοκετό. Επίσης, κάποιο υποστηρίζουν ότι βοηθάει τα μωρά και να πάρουν θέση για τη γέννα, καθώς στο νερό η κοιλιά είναι ελαφρύτερη.

Βοηθάει στον ύπνο

Όπως η κάθε μορφή άσκησης, έτσι και το κολύμπι, θα σας βοηθήσει να εκτονωθείτε, να ηρεμήσετε και να κοιμηθείτε πιο χαλαρή το βράδυ.

Τι πρέπει να προσέξετε:

Αρχικά είναι σημαντικό να πούμε ότι, παρόλο που το κολύμπι θεωρείται μία ασφαλής μορφή άσκησης για την έγκυο, καλό είναι να συμβουλευτείτε πρώτα τον γιατρό σας που γνωρίζει επακριβώς τη δική σας περίπτωση.

Επίσης, μερικά tips για ασφαλή κολύμβηση είναι τα εξής:

  • Κολυμπήστε σε καθαρά νερά – Επιλέξτε παραλίες μα καθαρά νερά (ιδανικά χωρίς πολύ κόσμο) και πισίνες με νερό που έχει χλώριο.
  • Αποφύγετε τις πισίνες με πολύ ζεστό νερό – Θα αυξηθεί η θερμοκρασία του σώματός σας, κάτι που θεωρείται επικίνδυνο να προκαλέσει επιπλοκές στην εγκυμοσύνη ή και αποβολή.
  • Μπαίνετε πάντα με προσοχή στην πισίνα ή τη θάλασσα – Στην πισίνα ελλοχεύει ο κίνδυνος να γλιστρήσετε και τη θάλασσα να σκοντάψετε σε κάποιο βράχο που βρίσκεται κάτω από το νερό και δεν βλέπετε.
  • Μείνετε ενυδατωμένες – Μπορεί να μην το νιώθετε, αλλά όταν κολυμπάτε για ώρα ιδρώνετε και το σώμα χάνει νερό. Μην ξεχνάτε λοιπόν να καταναλώνετε επαρκή ποσότητα νερού μέσα στην ημέρα και ιδίως μετά την άσκηση.
  • Μην το παρακάνετε – Ακούστε το σώμα σας και εάν νιώθετε ότι κουράζεστε, είναι η κατάλληλη στιγμή για να σταματήσετε.

Πηγή: whattoexpect.com


Πηγή