Παρασκευή , 7 Μάι 2021

Μαμά και διατροφή: Έξυπνα tips για να χάσετε τα κιλά που πήρατε το Πάσχα

Μετά από ένα πολυήμερο φαγοπότι με τσουρέκια, σοκολατένια αυγά, γλυκά και φαγητά, ήρθε η ώρα να ξαναμπείτε σε πρόγραμμα.

Όσο δε πιο γρήγορα ξεκινήσετε μια σωστή διατροφή τόσο πιο εύκολα θα χάσετε τα κιλά – πολλά ή λίγα – που πήρατε τις ημέρες του Πάσχα.

Ακολουθούν μερικά χρήσιμα tips

Πιείτε άφθονο νερό

Το νερό είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος αποτοξίνωσης. Είναι φυσικό κατασταλτικό της πείνας και μπορεί να βοηθήσει το σώμα σας να μεταβολίσει το λίπος. Το νερό όχι μόνο θα σας κάνει να αισθάνεστε χορτάτοι, αλλά συμβάλλει και στην σωστή πέψη, διατηρώντας παράλληλα τα νεφρά σας υγιή.

Αποφύγετε αναψυκτικά και ροφήματα με ζάχαρη

Τα αναψυκτικά ακόμα και τα light δεν περιορίζουν την όρεξη και σίγουρα δεν σας ξεδιψούν. Προτιμήστε τσάι χωρίς ζάχαρη και φυσικά νερό.

Αυξήστε την πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη τροφοδοτεί τους μύες και η δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες μπορεί να σας βοηθήσει στην απώλεια βάρους. Το σώμα δεν αποθηκεύει πρωτεΐνες με τον τρόπο που αποθηκεύει λίπος. Η πρωτεΐνη χρησιμοποιείται ως πηγή ενέργειας για τους μυς. Εάν η διατροφή σας μετά το Πάσχα περιέχει πρωτεΐνες περισσότερο από υδατάνθρακες, το σώμα σας θα αναγκαστεί να κάψει αποθηκευμένο λίπος με αποτέλεσμα την απώλεια βάρους
Επιλέξτε πρωτεΐνες με χαμηλά λιπαρά, όπως γιαούρτι, στήθος γαλοπούλας ή τυρί cottage.

Καταναλώστε τρόφιμα με λίγες θερμίδες

Η δίαιτα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά είναι ιδανική για όσους θέλουν να χάσουν βάρος, ειδικά μετά από μια περίοδο υπερβολικής κατανάλωσης σοκολάτας με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και σε ζάχαρη.Γι΄αυτό αδειάστε τα ντουλάπια από κάθε λογής σνακ και γεμίστε το ψυγείο με φρούτα και λαχανικά.

Ξεκινήστε άσκηση

Η τακτική άσκηση είναι ζωτικής σημασίας για γρήγορο μεταβολισμό και κάψιμο περισσότερων θερμίδων ανά ημέρα, βοηθώντας σας έτσι να έχετε μια καλή φυσική κατάσταση διατηρώντας παράλληλα την μυϊκή μάζα.

Εάν σκεφτείτε ότι τα λαγουδάκια σοκολάτας περιέχουν 600-800 θερμίδες το καθένα ( ισούται με 1 ώρα άσκησης υψηλής έντασης), μπορείτε να υπολογίσετε πόση προπόνηση χρειάζεστε μετά τις ημέρες των Πάσχα. Ακόμα κι αν δεν σας αρέσει η γυμναστική, βγείτε καθημερινά για περπάτημα αυξάνοντας σταδιακά το χρόνο.

Πηγή: gearbunch.com


Πηγή