Μαμά και διατροφή: Τι να φας για βραδινό για να μην παχύνεις;

Το ξέρουμε πως το βράδυ βλέποντας τηλεόραση θες συνεχώς κάτι να τσιμπάς. Kαι συνήθως αυτό δεν είναι κάτι υγιεινό, ούτε και με λίγες θερμίδες.

Eιδικά εν μέσω καραντίνας, το νούμερο στη ζυγαριά ολοένα και ανεβαίνει για αυτό και εμείς σου ετοιμάσαμε μερικές προτάσεις για βραδινό γεύμα, νόστιμο αλλά όχι και τόσο παχυντικό. 

Τι μπορείς λοιπόν να φας:

 -Ωμά ή βραστά λαχανικά της επιλογής σου με 2 κ.σ ελαιόλαδο, λεμόνι, ξύδι απλό ή μπαλσάμικο.
– Τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, 1 φέτα γαλοπούλα βραστή, 1 φέτα τυρί με λίγα λιπαρά και 2 λεπτές φέτες τομάτας.
– Γιαούρτι με 2% λιπαρά, 1 κ.σ βρώμη και 1 κ.γ μέλι.
– Αραβική πίτα με 2 κ.σ τριμμένο τυρί με λίγα λιπαρά, 50γρ. ψητό στήθος κοτόπουλο και λαχανικά της επιλογής σου.
– Τονοσαλάτα με μαρούλι, φρέσκο κρεμμυδάκι, αγγούρι και τόνο σε νερό.
– Ντάκο παξιμάδι συνοδεία τομάτας κομμένης σε κυβάκια, 40 γρ. φέτας, 2 κ.γ ελαιόλαδο και ρίγανη.
– Φρουτοσαλάτα με τρία φρούτα της επιλογής σου, συνοδεία κανέλας.
– Κοτοσαλάτα με βραστό στήθος κοτόπουλο, μαρούλι, αγγούρι, τοματίνια και light sauce γιαουρτιού.
– Ένα ποτήρι γάλα μειωμένων λιπαρών συνοδεία ½ φλιτζανιού δημητριακών ολικής άλεσης και αποξηραμένα φρούτα.
– Ομελέτα από τρία ασπράδια αυγών συνοδεία ψητών λαχανικών.
– 1 καλαμάκι κοτόπουλο με μία αλάδωτη πίτα και μερικές φέτες φρέσκιας τομάτας.

Νομίζουμε πως σου έχουμε αρκετές προτάσεις για να σταματήσεις να τρως πίτσες, πατατάκια και σουβλάκια!

 


Πηγή