Σάββατο , 8 Αύγουστος 2020

Πέντε tips για καλό και ποιοτικό ύπνο των παιδιών το καλοκαίρι

Το καλοκαίρι, η καθημερινότητα των παιδιών αλλάζει. Τα σχολεία είναι κλειστά, οι μέρες μεγαλύτερες και τα παιδιά περνούν τον περισσότερο χρόνο τους παίζοντας. Είναι λογικό το διάστημα αυτό να αλλάξει και η ρουτίνα του ύπνου τους.

Τι μπορείτε να κάνετε για να είναι ο ύπνος των παιδιών επαρκής και ποιοτικός και τους καλοκαιρινούς μήνες; Δείτε παρακάτω πέντε tips που μπορείτε να εφαρμόσετε.

Δροσερά και σκοτεινά υπνοδωμάτια

Η θερμοκρασία και η ατμόσφαιρα  του χώρου που κοιμόμαστε μικροί και μεγάλοι, είναι καθοριστική για την ποιότητα του ύπνου μας. Διατηρήστε τα υπνοδωμάτια δροσερά, είτε κλείνοντας τα παντζούρια τις ώρες που «βλέπει» τα συγκεκριμένα δωμάτια ο ήλιος, είτε ανάβοντας το air condition για λίγη ώρα πριν πάτε για ύπνο.

Η ρουτίνα ύπνου

Ναι, μπορεί το καλοκαίρι η καθημερινότητα των παιδιών να είναι διαφορετική και αυτούς τους μήνες όμως θα πρέπει να έχουν μία ρουτίνα ύπνου η οποία  αποδεδειγμένα βελτιώνει την ποιότητά του. Επιπλέον, το καλοκαίρι οι μέρες είναι μεγαλύτερες και πολλές φορές τα παιδιά κοιμούνται πολύ αργά. Παρόλο που την επόμενη μέρα δεν έχουν πρωινό ξύπνημα, ορίστε μία ώρα μέχρι την οποία θα πρέπει να έχουν κοιμηθεί.

Συνέπεια στις διακοπές

Στις διακοπές, το κομμάτι ύπνου ίσως δυσκολέψει. Η αλλαγή του περιβάλλοντος σε συνδυασμό με τον ενθουσιασμό της εξερεύνησης ενός νέου μέρους, μπορεί να προκαλέσει δυσκολίες στο  παιδί σας να κοιμηθεί. Προσπαθήστε να είστε όσο πιο συνεπείς γίνεται στη ρουτίνα ύπνου που ακολουθείτε καις το ύπνου, για να νιώσει και το παιδί σας την ασφάλεια και την οικειότητα που έχει ανάγκη.

Η σημασία του ύπνου

Μιλήστε στα παιδιά σας για τη σημασία του ύπνου και ότι εάν δεν κοιμηθεί σωστά το βράδυ δεν θα μπορεί να έχει ενέργεια και να παίξει την άλλη μέρα.

Προστασία από έντομα

Το καλοκαίρι, τα κουνούπια και τα λοιπά έντομα είναι αναπόφευκτα. Προτιμήστε φυτικά προϊόντα για να τα προστατεύσετε.

Πηγή: baby-chick.com


Πηγή