Κυριακή , 9 Αύγουστος 2020

Παιδί και διατροφή: Τα πέντε οφέλη του πεπονιού για τα παιδιά

Το πεπόνι μαζί με το καρπούζι είναι από τα αγαπημένα φρούτα του καλοκαιριού. Το δροσερό και γλυκό αυτό φρούτο δεν λείπει από το ψυγείο μας και είναι ένα ιδανικό σνακ για κάθε ώρα της ημέρας.

Το πεπόνι είναι γνωστό για την υψηλή περιεκτικότητά του σε νερό και για τις ελάχιστες θερμίδες που έχει. Γνωρίζατε όμως ότι είναι και ένα ιδιαίτερα ωφέλιμο φρούτο για την υγεία των παιδιών;

Ενυδατώνει τον οργανισμό
Το πεπόνι αποτελείται κατά 90% από νερό. Είναι πλούσιο σε ηλεκτρολύτες και είναι μία ιδανική τροφή για το καλοκαίρι.

Eίναι πλούσιο σε β-καροτίνη
Η β-καροτίνη είναι το θρεπτικό συστατικό που δίνει στα φρούτα το πορτοκαλί χρώμα του. Το πορτοκαλί πεπόνι, γνωστό και ως κανταλούπε, έχει περίπου 30 φορές περισσότερη β-καροτίνη από τα πορτοκάλια.

Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα
Το πεπόνι είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, η οποία συμβάλλει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, την τόνωση του οργανισμού και την απορρόφηση του σιδήρου.

Συμβάλλει στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος
Καταπολεμά τη δυσκοιλιότητα και βοηθά στην ομαλή λειτουργία των εντέρων.

Μπορεί να αντικαταστήσει τα γλυκά
Το πεπόνι έχει γλυκιά γεύση, ταυτόχρονα όμως έχει και λίγες θερμίδες. Εάν το παιδί σας θέλει να φάει κάτι γλυκό, ένα κομμάτι πεπόνι είναι σίγουρα καλύτερη επιλογή από ένα παγωτό ή ένα κομμάτι σοκολάτας.

Πηγή: frankixo.com


Πηγή