Κυριακή , 15 Σεπτέμβριος 2019

Ρεβίθια: Τα οφέλη στην υγεία των παιδιών & μία συνταγή για να τα φτιάξετε (vid)

Τα Ρεβίθια ονομάζονται αλλιώς και Cicer arietinum – Ερέβινθος ο κοινός, Ερέβινθος ο κριόμορφος.

Η καταγωγή της ρεβιθιάς είναι από την Ασία και σήμερα καλλιεργείται σε πολλές χώρες της νότιας Ευρώπης, της Ασίας και της νότιας και κεντρικής Αμερικής.

Αν σκέφτεστε να εισάγετε τα ρεβίθια στην διατροφή του παιδιού σας, θα πρέπει να περιμένετε μέχρι τον 8ο με 12ο μήνα της ηλικίας του. Θα πρέπει πριν, να έχετε πάρει τη σύμφωνη γνώμη του γιατρού σας πριν αρχίσετε να φτιάχνετε ρεβίθια στα παιδιά σας.

Τα ρεβίθια έχουν αρκετά θρεπτικά συστατικά που βοηθούν το μωρό σας να αναπτυχθεί.

Ποια είναι τα οφέλη των ρεβιθιών;

  • Είναι πλούσια πηγή φυλλικού οξέος, σιδήρου, ψευδαργύρου, πρωτεΐνης, μαγγανίου και ασβεστίου (ισοδυναμούν με ένα φλιτζάνι γάλα)
  • Ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα
  • Προλαμβάνουν την αδυναμία και την αναιμία
  • Βοηθούν τον οργανισμό να λειτουργεί σωστά
  • Ενισχύουν την ανάπτυξη των τριχών
  • Βελτιώνουν τη συγκέντρωση
  • Βοηθούν στην ανάπτυξη των οστών
  • Είναι καλή πηγή πολυακόρεστων λιπαρών
  • Δρουν και ως καθαρτικά
  • Ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα

Συνταγή για νόστιμο πιλάφι με ρεβίθια:

Θα χρειαστείτε:

  • Ρύζι
  • Νερό
  • Κρεμμύδι
  • Σπανάκι
  • Σκόρδο
  • Καρότο
  • Λάδι
  • Αλάτι
  • Πιπέρι
  • Ρεβύθια

Στο βίντεο που ακολουθεί θα δείτε τις ποσότητες των υλικών και την εκτέλεση της φανταστικής αυτής συνταγής!


Πηγή