Παρασκευή , 19 Απρίλιος 2024

Στιγμιαία noodles στην εγκυμοσύνη: Επιτρέπονται ή όχι;

Τη στιγμή που συνειδητοποιείτε ότι είστε έγκυος, πολλές από τις καθημερινές σας συνήθειες αλλάζουν.

Παράλληλα, δίνετε ιδιαίτερη βαρύτητα στη διατροφή σε όλη τη διάρκεια των εννέα μηνών, κι αυτό γιατί κάθε τι που καταναλώνετε επιδρά στο έμβρυο. Ο κατάλογος με το τι μπορείτε να τρώτε και τι όχι είναι μακρύς και οι απορίες πολλές.

Αν μάλιστα προ εγκυμοσύνης συνηθίζατε να φτιάχνετε στο σπίτι στιγμιαία noodles θα αναρωτιέστε αν μπορείτε να συνεχίζετε να τα τρώτε.

Πόσο ασφαλή είναι;

Σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι καλύτερο να αποφεύγετε την κατανάλωση στιγμιαίων ζυμαρικών. Εάν πάλι θέλετε πραγματικά να φάτε έστω και μια φορά, βεβαιωθείτε ότι δεν έχουν υπερβολικό αλάτι. Προκειμένου να κάνετε τα στιγμιαία noodles λίγο πιο θρεπτικά, προσθέστε μια σπιτική σάλτσα λαχανικών .

Διατροφική αξία στιγμιαίων ζυμαρικών

Τα ζυμαρικά παρασκευάζονται από αλεύρι σίτου, άμυλο, φοινικέλαιο και αλάτι. Η αρωματική σκόνη περιέχει γλουταμινικό νάτριο, καρυκεύματα και ζάχαρη. Περιέχουν επίσης συντηρητικά ενώ μερικές φορές το αλεύρι σίτου αντικαθίσταται με σιτάρι buck.Τα ζυμαρικά δεν είναι όλα της ίδιας ποιότητας και ενδέχεται να εμπεριέχουν υψηλά επίπεδα υδατανθράκων και λίπους.

Τα στιγμιαία noodles έχουν ελάχιστες βιταμίνες, πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και μέταλλα. Μία από τις μεγαλύτερες ανησυχίες για τα ζυμαρικά αυτά είναι η περιεκτικότητα σε νάτριο. Η τρέχουσα συνιστώμενη στις ΗΠΑ διατροφική δόση νατρίου για ενήλικες και παιδιά άνω των 4 ετών είναι 1.500 mg / ημέρα.

Τα τυπικά στιγμιαία ζυμαρικά σε ατομική συσκευασία περιέχουν 2700 mg νάτριο (ανά 100 g βρώσιμων μερίδων).Κατά την εγκυμοσύνη υπάρχει αυξημένος κίνδυνος της υψηλής αρτηριακής πίεσης ενώ η επιπλέον ποσότητα πρόσληψης νατρίου μπορεί να επηρεάσει αρνητικά το μωρό.

Εκείνο που πρέπει να θυμάστε είναι ότι τα στιγμιαία noodles είναι πρόχειρο φαγητό που δεν προσδίδει κανένα θρεπτικό συστατικό σε εσάς και το μωρό σας, γι΄αυτό και πρέπει να αποφεύγονται κατά την κύηση.

Πηγή: momjunction.com


Πηγή