Παρασκευή , 5 Μάρτιος 2021

Τα άγνωστα οφέλη του αχλαδιού στην υγεία των παιδιών

Το αχλάδι είναι ένα από τα πιο δημοφιλή φρούτα τον χειμώνα.  Η γλυκιά γεύση του το κάθιστά ένα από τα αγαπημένα φρούτα των παιδιών, ενώ πολλά είναι και τα οφέλη από την κατανάλωσή του.

Η διατροφική αξία του αχλαδιού

Τα αχλάδια είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά όπως φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και μεταλλα και έχουν λίγες θερμίδες

Ένα μεσαίο αχλάδι 178 γραμμαρίων έχει:

  • θερμίδες: 101 kcal
  • λιπαρά: 0,3 g
  • υδατάνθρακες: 27 g
  • φυτικές ίνες: 5,5 g
  • πρωτεΐνη: 0,6 g
  • σάκχαρα: 17 g
  • βιταμίνη C: 12% της ημερήσιας αναγκαίας ποσότητας
  • βιταμίνη K: 6% της ημερήσιας αναγκαίας ποσότητας
  • κάλιο: 4% της ημερήσιας αναγκαίας ποσότητας

Τα άγνωστα οφέλη του αχλαδιού για την υγεία και ανάπτυξη των παιδιών

Συμβάλλει στην καλή λειτουργία του εντέρου

Τα αχλάδια είναι πλούσια σε φυτικές ίνες οι οποίες είναι απαραίτητες για την υγεία και την εύρυθμη λειτουργία του εντέρου. Επιπλέον, η κατανάλωση αχλαδιού προλαμβάνει τη δυσκοιλιότητα που είναι ένα αρκετά σύνηθες φαινόμενο και στην παιδική ηλικία.

Καταπολεμά τις φλεγμονές

Αν και η φλεγμονή είναι μία φυσιολογική ανοσολογική απόκριση, η χρόνια φλεγμονή μπορεί να βλάψει την υγεία, καθώς έχει συνδεθεί με την ορισμένες ασθένειες όπως ο διαβήτης τύπου Β και καρδιαγγειακές παθήσεις. Τα αχλάδια είναι εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών φλαβοβοειδών, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση της φλεγμονής και συνεπώς μειώνουν τον κίνδυνό ασθενειών όπως οι παραπάνω.

Ενισχύει το ανοσοποιητικό

Τα αχλάδια είναι πλούσια σε βιταμίνη C και άλλα θρεπτικά συστατικά που ενισχύουν το ανοσοποιητικό και προάγουν την συνολική υγεία των παιδιών.

Δίνει ενέργεια

Το αχλάδι είναι το ιδανικό σνακ για παιδιά καθώς εκτός από πληθώρα θρεπτικών συστατικών, προσφέρει στα παιδιά και ενέργεια που τους είναι απαραίτητη για να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις της καθημερινότητάς τους.

Ανακουφίζει από τον πονόλαιμο

Τα παιδιά είναι επιρρεπή σε αμυγδαλίτιδα και ιώσεις. Για να αντιμετωπίσετε τον πονόλαιμο, μπορείτε να βράσετε δύο αχλάδια και μόλις γίνουν μαλακά να τα λιώσετε με το χέρι ή στο multi. Προσθέστε στον πουρέ αχλαδιού μία κουταλιά μέλι πριν τον καταναλώσετε.

Πηγή: healthline.com / indiaparenting.com


Πηγή