Τετάρτη , 27 Ιανουάριος 2021

Τα οφέλη του αυγού στη διατροφή του παιδιού & συνταγές για να το φάνε

Τα αυγά είναι πλούσια σε βιταμίνες και πολλά άλλα σημαντικά θρεπτικά στοιχεία. Ο κρόκος τους περιέχει καλά λιπαρά που βοηθούν στη σωστή λειτουργία των κυττάρων, περιλαμβανομένων αυτών που εμπλέκονται στην άμυνα του οργανισμού.

Αν καθιερώσετε την κατανάλωση ενός βραστού αυγού στο πρωινό, σύντομα θα παρατηρήσετε ότι το μυαλό του παιδιού σας θα δουλεύει καλύτερα.

Τα αυγά είναι επίσης πλούσια σε βιταμίνη D, η οποία βοηθά στην απορρόφηση του ασβεστίου.

Ένας τρόπος για να τα φάνε τα παιδιά σας αν δεν τους αρέσουν βραστά ή τηγανιτά; Φυσικά κάνοντάς τα ομελέτα!

Η ομελέτα, ένα από τα πιο αγαπημένα και διαχρονικά φαγητά.

Η ομελέτα είναι ένα από τα πιο δημοφιλή και εύκολα φαγητά και μας έχει λύσει τα χέρια δεκάδες -εάν όχι εκατοντάδες- φορές. Μέσα μπορείτε να προσθέσετε ό,τι θέλει το παιδί σας. Τυρί, γαλοπούλα, λαχανικά και ο,τιδήποτε άλλο θελήσετε.

Βρήκαμε για εσάς τέσσερις συνταγές για να διαλέξετε, αυτή που θα εντυπωσιάσει περισσότερο τα παιδιά σας.

Ομελέτα με λαχανικά

Εύκολη και υγιεινή. Ένα ιδανικό πιάτο για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

Ισπανική ομελέτα

Χορταστική, μπαμπάτσικη και πεντανόστιμη! Μία συνταγή που έρχεται από την Ισπανία και σίγουρα θα λατρέψετε.

 

Ομελέτα με λουκάνικα

Το λουκάνικο προσθέτει μία πικάντικη γεύση στο πιάτο και επιπλέον το κάνει άκρως χορταστικό. Μία συνταγή ιδανική για τους λάτρεις του κρέατος.

Αφράτη ομελέτα aka super fluffy omelet

Μπορεί να είναι απλή, αλλά είναι πεντανόστιμη. Αυτή θα είναι με διαφορά η πιο αφράτη ομελέτα που έχετε φάει και το μυστικό βρίσκεται στη δοσολογία.


Πηγή