Χούμους: 5 σημαντικά οφέλη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Παραδοσιακά παρασκευάζεται από ταχίνι και ρεβύθια, λεμόνι και ελαιόλαδο με την προσθήκη διάφορων καρυκευμάτων, ενώ σερβίρεται σε βαθύ πιάτο με λάδι και ρίγανη. Είναι μια υγιεινή επιλογή και με λίγες θερμίδες και θρεπτικά συστατικά.

Πλούσιο σε πρωτεΐνες

Μια κουταλιά της σούπας hummus περιέχει 1,2 γραμμάρια πρωτεΐνης. Η πρωτεΐνη είναι μια απαραίτητη θρεπτική ουσία που χρειάζεστε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Το έμβρυό σας αναπτύσσεται και η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε πρωτεΐνες υποστηρίζει την ανάπτυξη.

Πεπτικό σύστημα

Μια κουταλιά της σούπας hummus περιέχει 1 γραμμάριο διαιτητικών ινών. Η κατανάλωση περισσότερων ινών μειώνει τον κίνδυνο δυσκοιλιότητας, μιας κοινής ασθένειας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Φολικό οξύ

Μια μερίδα σας δίνει ένα 12 μικρογραμμάρια φολικού οξέος. Μια ανεπάρκεια φυλλικού οξέος μπορεί να προκαλέσει γενετικές ανωμαλίες.

Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι ένα από τα πιο ισχυρά θρεπτικά συστατικά που υπάρχουν στο hummus. Τα ωμέγα-3 προσφέρουν πολλά οφέλη για εσάς και το αγέννητο μωρό σας.

Άλλα θρεπτικά συστατικά

Είναι πλούσιο σε ασβέστιο, σίδηρο και κάλιο. Το ασβέστιο βοηθά στην ανάπτυξη των οστών του μωρού και ο σίδηρος θα ενισχύσει την παροχή αίματος. Το κάλιο θα συμβάλει στην ανάπτυξη του εγκεφάλου του μωρού σας.

Παρά τα οφέλη του καλό είναι πριν αποφασίσετε να το εντάξετε στη διατροφή σας να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας ότι είναι ασφαλές για εσάς και το έμβρυο.

Πηγή: MomJunction


Πηγή