Κυριακή , 25 Αύγουστος 2019

5+1 σημαντικά tips για ήρεμο ύπνο στο τελευταίο τρίμηνο της εγκυμοσύνης

Συγχαρητήρια! Οι περισσότερες δυσκολίες της εγκυμοσύνης έχουν περάσει. Είστε στην τελευταία ευθεία και τώρα αυτό που χρειάζεστε περισσότερο είναι υπομονή και ψυχραιμία.

Το τελευταίο τρίμηνο της εγκυμοσύνης, ο ύπνος είναι κάτι που μπορεί να σας δυσκολέψει. Η κοιλίτσα σας μεγαλώνει μέρα με την μέρα, και είναι σημαντικό να βρείτε την κατάλληλη θέση ύπνου για να ξεκουραστείτε τόσο εσείς όσο και το μωρό σας.

Τι πρέπει όμως να λάβετε υπόψιν;

Ο ύπνος στο πλάι:
Σύμφωνα με τους ειδικούς, τους τελευταίους τρεις μήνες της κύησης είναι καλύτερα να ξαπλώνετε στο πλάι από την αριστερή πλευρά. Αυτό γιατί η συγκεκριμένη θέση ύπνου βοηθάει στην καλή κυκλοφορία του αίματος επομένως και στη μεταφορά όλων εκείνων των θρεπτικών συστατικών που περνάνε από τη μαμά στο μωρό.

Ο ύπνος ανάσκελα:
Αυτή η θέση ύπνου ενδέχεται να επιδεινώσει συμπτώματα ναυτίας και σύμφωνα με τους ειδικούς καλό είναι να την αποφεύγετε.

Ο ύπνος μπρούμυτα:
Αυτή η θέση είναι μάλλον ανέφικτη σε αυτή τη φάση τηε εγκυμοσύνης!

Έξι tips για έναν καλό και ήρεμο ύπνο:

1. Χρησιμοποιήστε ένα μαξιλάρι εγκυμοσύνης. Είναι πολύ εύκολο να το βρείτε στο εμπόριο και θα σας βολέψει πολύ.

2. Προσπαθήστε να κοιμηθείτε στο πλάι από την αριστερή πλευρά χρησιμοποιώντας δύο μαξιλάρια, ένα ανάμεσα στα πόδια και ένα πίσω από την πλάτη σας.

3. Προτιμήστε άνετα ρούχα κατά τη διάρκεια του ύπνου.

4. Το βράδυ αποφύγετε το βαρύ φαγητό. Προτιμήστε κάτι ελαφρύ που δεν θα σας προκαλέσει καούρες.

5. Κάντε γυμναστική μέσα στη μέρα σας. Η γυμναστική θα σας χαλαρώσει και θα σας ηρεμήσει. Ασφαλώς οι ασκήσεις θα πρέπει να ενδείκνυνται για την κατάστασή σας.

6. Περίπου 15 λεπτά πριν πέσετε για ύπνο, δοκιμάστε να χαλαρώσετε και να αδειάσετε το μυαλό σας. Προσπαθήστε να μείνετε μακριά από πράγματα που θα σας αποσπούν και να σκέφτεστε μόνο θετικά πράγματα. Με αυτόν τον τρόπο θα χαλαρώσετε και θα μπορέσετε να κοιμηθείτε πιο εύκολα.

Πηγή: momjunction.com


Πηγή