Κυριακή , 20 Σεπτέμβριος 2020

Last minute mom: Πέντε ανάλαφρες επιλογές για να προετοιμαστείς για τις διακοπές

Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που χρειάζεται να διευθετήσουμε, όπως τις αποσκευές των παιδιών, τις λεπτομέρειες του ταξιδιού, την προετοιμασία του σπιτιού για τη μεγάλη «έξοδο», με αποτέλεσμα να… τρέχουμε και να μην φτάνουμε πριν την ημέρα αναχώρησης. Την ίδια στιγμή, με τα ωράρια στο γραφείο να συνεχίζουν στους γνώριμους εντατικούς ρυθμούς, μάλλον οι παραπάνω υποχρεώσεις θα «κλείσουν», όπως πάντα, την τελευταία στιγμή.

Παρόλα αυτά, αν υπάρχει κάτι που ιδανικά θα επιθυμούσαμε αυτή την περίοδο, είναι να είχαμε λίγο περισσότερο χρόνο για τον εαυτό μας. Λίγο χρόνο να χαλαρώσουμε, να κατεβάσουμε «ταχύτητα», να μπούμε σε mood διακοπών και να προετοιμάσουμε το σώμα μας για τις επερχόμενες διακοπές.

Αν αναρωτιέσαι, λοιπόν, πώς θα το καταφέρουμε μέσα σε ένα τόσο περιορισμένο χρονικό διάστημα, παρακάτω έχω συγκεντρώσει κάποιες καθημερινές και ανάλαφρες προτάσεις που έστω και με μία μικρή καθυστέρηση, θα βάλουν το σώμα μας στο απόλυτο summer mode! Αν τις ακολουθήσεις, να είσαι σίγουρη πως δεν θα χρειαστεί να στερηθείς τίποτα απολύτως. Αντιθέτως θα έχεις στο πλευρό σου «συμμάχους» που θα κάνουν πολύ πιο απολαυστική κάθε στιγμή της ημέρας!

#1 Πες «ναι» στην άσκηση

Τι κι αν έχουν μείνει λίγες μόνο ημέρες πριν τις πολυαναμενόμενες διακοπές; Ποτέ δεν είναι αργά να πεις ένα μεγάλο «ναι» στην άσκηση. Ακολουθώντας ένα καθημερινό πρόγραμμα ολιγόλεπτων προπονήσεων, το σώμα σου θα ξεμουδιάσει, ενώ σύντομα θα δεις ορατή βελτίωση σε κάποια σημεία. Μην ξεχνάς πως η γυμναστική δεν είναι μόνο ένας τρόπος να παραμένεις σε φόρμα, αλλά ένας αναγκαίος παράγοντας για έναν ωφέλιμο τρόπο ζωής. Να θυμάσαι πως σε περίπτωση που υπάρχουν σημεία στο σώμα σου τα οποία δεν σε ικανοποιούν και θεωρείς πως χρειάζονται επιπλέον ενδυνάμωση, μπορείς να αναζητήσεις στο διαδίκτυο συγκεκριμένες ασκήσεις, οι οποίες θα εστιάζουν αποκλειστικά σε αυτά τα σημεία.

#2 Αναθεώρησε προσωρινά τη σχέση σου με το αλκοόλ

Εάν μέχρι πρότινος συνήθιζες να απολαμβάνεις after work cocktails με τις φίλες σου και βράδια παρέα με τον σύζυγο στο μπαλκόνι, κουβεντιάζοντας και πίνοντας μπύρα, μην ξεχνάς πως υπάρχουν πάντα και λύσεις χωρίς αλκοόλ. Όχι, δεν είναι ανάγκη να περιορίσεις τον εαυτό σου ή να πεις «όχι» σε κάτι που απολαμβάνεις, αρκεί να ανακαλύψεις τις επιλογές χωρίς αλκοόλ, που ταιριάζουν σε κάθε περίσταση και σου επιτρέπουν να απολαμβάνεις ακόμη περισσότερο την κάθε στιγμή της ημέρας. Μία από αυτές τις επιλογές είναι και η ΑΛΦΑ Χωρίς, η εκλεκτή μπύρα που παράγεται στην Ελλάδα από 100% φυσικά συστατικά και ξεχωρίζει για τα ιδιαίτερα αρώματα και την «πλούσια» γεύση της.

alfa anef3

#3 Κάνε τη διατροφή σου «σύμμαχο»

Για να ενισχύσεις την προσπάθεια που κάνεις, είναι απαραίτητο να αναδιαμορφώσεις τις διατροφικές σου συνήθειες προς το καλύτερο. Επενδύοντας σε μία «πολύχρωμη» διατροφή, εμπλουτισμένη από φρούτα, λαχανικά, προϊόντα ολικής άλεσης και καρπούς, θα είσαι σίγουρη πως θα λαμβάνεις τις επαρκείς ποσότητες αντιοξειδωτικών που χρειάζεται ο οργανισμός σου για να λειτουργεί στο βέλτιστο. Τροφές όπως το πορτοκάλι, το σπανάκι, οι αγκινάρες, τα σμέουρα, η μαύρη σοκολάτα, τα σταφύλια και τα καρύδια, είναι μόνο μερικές από τις επιλογές που αξίζει να εντάξεις στα γεύματά σου, δημιουργώντας καλοκαιρινές και ανάλαφρες συνταγές, ακόμη και δροσερά detox smoothies.

alfa anef4

#4 Μην ξεχνάς να πίνεις άφθονο νερό

Η τακτική κατανάλωση νερού αποτελεί το στοιχείο-κλειδί για έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Το νερό είναι το «πολύτιμο» συστατικό που δίνει μεγαλύτερη ώθηση στην κυκλοφορία του αίματος και συνεπώς, στην κυκλοφορία των θρεπτικών συστατικών στα κύτταρα του οργανισμού σου. Καλό θα ήταν, λοιπόν, να έχεις μαζί σου παντού και πάντα ένα παγούρι ή ένα μπουκάλι γεμάτο νερό, το οποίο θα σου υπενθυμίζει να μην παραβλέπεις την ενυδάτωσή σου. Μπορείς, μάλιστα, να το εμπλουτίσεις με σταγόνες ή φέτες εσπεριδοειδών, δίνοντάς του γεύση και άρωμα. Μην ξεχνάς πως όσο περισσότερο νερό πίνεις, τόσο περισσότερο «θωρακίζεις» την υγεία σου, ενώ παράλληλα, δημιουργείς στο στομάχι σου μία αίσθηση πληρότητας, μειώνοντας αισθητά το άσκοπο… τσιμπολόγημα.

alfa anef5

#5 Περιόρισε τις πρόχειρες λύσεις στο φαγητό

Τέλος, ακόμη και τις ημέρες που ο χρόνος δεν είναι με το μέρος σου, προσπάθησε να αποφύγεις την επιλογή κάποιου πρόχειρου γεύματος ή σνακ και αντικατέστησέ την με κάποια «σπιτική» πρόταση. Μερικές γρήγορες και εύκολες λύσεις, είναι οι χειροποίητες τορτίγιες εμπλουτισμένες με υλικά της αρεσκείας σου, τα sticks λαχανικών από αγγούρι, καρότο και πολύχρωμες πιπεριές που μπορείς να βουτήξεις με ένα dressing φτιαγμένο από τα χεράκια σου. Επιπλέον, μην ξεχνάς πως μπορείς πάντα και παντού να συνοδεύσεις την οποιαδήποτε επιλογή σου, με την ανεπανάληπτη και δροσιστική γεύση μίας ΑΛΦΑ Χωρίς.




Πηγή