Δέκα τροφές που ενισχύουν τη γονιμότητα

Ποιες τροφές πρέπει να εντάξετε στο διαιτολόγιό σας εάν θέλετε να συλλάβετε;

Η γονιμότητα επηρεάζεται από πολλούς και διαφορετικούς παράγοντες και ένας εξ αυτών είναι η διατροφή.

Η ισορροπημένη διατροφή είναι πολύ σημαντική όχι μόνο τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, αλλά και την περίοδο που προσπαθείτε να συλλάβετε.

Οι σωστές διατροφικές συνήθειες εξασφαλίζουν ότι προσλαμβάνετε όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός σας για τη σύλληψη αλλά και την ομαλή εξέλιξη της εγκυμοσύνης.

Από τα πιο πολύτιμα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε αυτήν την περίοδο της ζωής σας είναι το φυλλικό οξύ, τα ωμέγα-3 λιπαρά και ο σίδηρος. Ποιες είναι όμως οι τροφές που σύμφωνα με τους ειδικούς μπορούν να ενισχύσουν τη γονιμότητα;

Πράσινα λαχανικά
Πράσινα λαχανικά όπως το σπανάκι, το λάχανο ή το μαρούλι είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ. Η συστηματική κατανάλωσή τους μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες αποβολής και εμφάνισης γενετικών ανωμαλιών.

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr


Πηγή