Πέμπτη , 25 Φεβρουάριος 2021

Διαλειμματική νηστεία: Οι 3 δημοφιλέστεροι τύποι (βίντεο)

Η διαλειμματική νηστεία είναι η πιο δημοφιλής διατροφική τάση των τελευταίων χρόνων.

Σύμφωνα με έρευνες, η διαλειμματική νηστεία έχει σημαντικά οφέλη για το σώμα και το μυαλό.

Στην πραγματικότητα μπορεί να συμβάλει στη μακροζωία.

Τρεις είναι οι δημοφιλέστερες μέθοδοι διαλειμματικής νηστείας. Κατά το χρονικό διάστημα της νηστείας τρώτε ελάχιστα έως καθόλου.

Οι μέθοδοι είναι οι εξής:

Η δίαιτα 5:2 προβλέπει την πρόσληψη 500 έως 600 θερμίδων δύο ημέρες την εβδομάδα (όχι διαδοχικά) και τη συνήθη διατροφή τις άλλες 5.

Η μέθοδος 16:8 προβλέπει την πρόσληψη φαγητού μόνο εντός διαστήματος 8 ωρών και νηστεία τις άλλες 16.

Η τρίτη μέθοδος προβλέπει νηστεία για 24 ώρες μία ή δύο φορές την εβδομάδα.

 
Πηγή Body Hub
 
Διαβάστε επίσης:
 
Διαλείπουσα νηστεία: Γιατί «καίει» ταχύτερα το λίπος (video)
 
Δίαιτα 16/8: Τα υπέρ και τα κατά

Πηγή