Πώς να σταματήσετε το συναισθηματικό φαγητό

Η συναισθηματική πείνα οφείλεται κυρίως στα αρνητικά συναισθήματα που σας κυριεύουν.

Πολλοί άνθρωποι λόγω της κακής συναισθηματικής τους κατάστασης βρίσκουν διέξοδο στο φαγητό. Όταν αυτό αρχίζει να γίνεται συνήθεια, η αύξηση τους βάρους είναι δεδομένη.

Ειδικά την περίοδο που διανύουμε λόγω κορονοϊού, δεν είναι λίγοι εκείνοι που εκτονώνονται μέσα από το φαγητό.

Τι μπορείτε να κάνετε για να καταπολεμήσετε την συναισθηματική πείνα:

Αναζητήστε τα αίτια

Είναι σημαντικό να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να κατανοήσετε τους λόγους που θέλετε να φάτε. Τρώτε γιατί πεινάτε; Γιατί βαριέστε; Γιατί δεν αισθάνεστε καλά; Γιατί νιώθετε μόνοι;

Αξιολογήστε την πείνα σας

Εάν δεν είστε βέβαιοι εάν η επιθυμία σας για φαγητό είναι πραγματική ή συναισθηματική, ο καλύτερος τρόπος είναι να αξιολογήσετε το επίπεδο πληρότητάς σας σε κλίμακα από το 1 έως το 10. Το κόλπο είναι να τρώτε όταν αρχίζετε να πεινάτε και να σταματάτε όταν νιώθετε ότι χορτάσατε. Εάν η πείνα σας εξακολουθεί να υφίσταται, πρέπει να αποσπάσετε την προσοχή σας με κάτι άλλο για να ξεχαστείτε.

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr


Πηγή