Σάββατο , 8 Αύγουστος 2020

Τροφές που καταναλώνουμε με λάθος τρόπο (εικόνες)

Ο τρόπος που κόβετε ή μαγειρεύετε ένα φρούτο ή ένα λαχανικό μπορεί να επηρεάσει τη θρεπτική του αξία.

Το μαγείρεμα ή το ξαναζέσταμα του φαγητού υποβαθμίζει την θρεπτική αξία των τροφών, γιατί καταστρέφονται ορισμένες βιταμίνες.

Είναι λοιπόν καταρχάς βασικό να ελαχιστοποιήσετε τον χρόνο μαγειρέματος.

Ορισμένα θρεπτικά συστατικά επηρεάζονται περισσότερο από το μαγείρεμα, από άλλα. Το ασβέστιο, για παράδειγμα, είναι αρκετά σταθερό, ενώ η βιταμίνη C, το φολικό οξύ, και το κάλιο είναι πιο ευαίσθητα. Διαφορετικές μέθοδοι μαγειρέματος επηρεάζουν διαφορετικά τα θρεπτικά συστατικά.

Δείτε πώς πρέπει να προετοιμάζετε τα λαχανικά, τις φράουλες, το κρασί, τις τομάτες και τα κατεψυγμένα προϊόντα ώστε να επωφεληθείτε από τα θρεπτικά συστατικά τους:


Πηγή