Κυριακή , 5 Δεκέμβριος 2021

13 αντιφλεγμονώδεις τροφές που πρέπει να καταναλώνετε τακτικά (video)

Πολλές έρευνες συνδέουν τον τρόπο ζωής και διατροφής μας με τη φλεγμονή και τη προδιάθεση για νόσο.

Η παχυσαρκία, τα καρδιολογικά νοσήματα, ο καρκίνος, η οστεοπόρωση μέχρι και η κατάθλιψη συνδέονται με το τι τρώμε.

Tροφές που προάγουν τη φλεγμονή περιλαμβάνουν τις πολύ επεξεργασμένες τροφές, οι οποίες δίνουν πολλές θερμίδες, ενώ έχουν χάσει το μεγαλύτερο μέρος της θρεπτικής τους αξίας.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα τέτοιων τροφών είναι η ζάχαρη, το άσπρο αλεύρι, και το επεξεργασμένο αλάτι.

Αντίθετα, οι μη επεξεργασμένες τροφές, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία και ένζυμα (χημικές ενώσεις απαραίτητες για να πραγματοποιηθούν χημικές αντιδράσεις μέσα στο σώμα μας).

Δείτε ποιες τροφές πρέπει να καταναλώνετε τακτικά για να θέσετε υπό έλεγχο τα επίπεδα της φλεγμονής στον οργανισμό σας:

Πηγή: Bestie


Πηγή