Πέμπτη , 14 Νοέμβριος 2019

6 απλά βήματα για να γλιτώσετε από το άγχος

Και όμως υπάρχουν ορισμένες συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε για να αντιμετωπίσετε με λιγότερο (ή και καθόλου) άγχος τις δυσκολίες της καθημερινότητας.

Κάντε διαλογισμό

Η τεχνική του διαλογισμού βοηθάει πολύ στο να αντιμετωπίσετε το άγχος, αφιερώνοντας σε αυτό μόνο λίγα λεπτά την ημέρα. Ερευνητές μάλιστα προτείνουν ότι ο ημερήσιος διαλογισμός μπορεί να «αναπρογραμματίσει» τον εγκέφαλο σας και «μαθαίνοντας» του να λειτουργεί σταδιακά ως ασπίδα ενάντια στο στρες.

Μιλήστε για ότι σας βασανίζει

Μην κλείνεστε στον εαυτό σας. Κρατήστε επαφή με φίλους και με αγαπημένα πρόσωπα με τους οποίους μπορείτε να περάσετε καλά. Καμιά φορά αυτό είναι ο καλύτερος τρόπος για να διαχειριστείτε το άγχος. Μιλήστε οτι για ότι σας απασχολεί και σας αγχώνει και βγάλτε το από μέσα σας.

Ασχοληθείτε με το σώμα σας

Το σώμα σας αποτυπώνει την ψυχολογική σας κατάσταση οπότε καλό είναι να ασχοληθείτε με τον εαυτό σας και να ξεκουραστείτε. Χαρίστε μια μέρα σε εσάς μακριά από υποχρεώσεις και σκοτούρες ώστε να «γεμίσετε μπαταρίες».

Γελάστε με την ψυχή σας

Ένα καλό γέλιο που βγαίνει από την καρδιά σας δεν φωτίζει μόνο το μυαλό αλλά μπορεί να σας ανακουφίζει και ψυχολογικά καθώς μειώνει την κορτιζόλη –την ορμόνη που ευθύνεται για το στρες ενισχύει τις χημικές ουσίες του εγκεφάλου τις ενδορφίνες, γνωστές «ορμόνες της ευτυχίας»

Κινητοποιηθείτε

Το στρες είναι αποτέλεσμα συγκεκριμένων παραγόντων τους οποίους πρέπει να αναγνωρίσετε και να διαχειριστείτε. Σε περίπτωση που έχετε έρθει σε αδιέξοδο επαγγελματικά προσωπικά και ψυχικά και τα επίπεδα του στρες έχουν ανέβει δραματικά τότε καλύτερα να αποχωρήσετε από ότι σας κάνει κακό.

Ημερολόγιο ευγνωμοσύνης

Ξεκινήστε να σημειώνετε σε ένα ημερολόγιο όλα εκείνα για τα οποία είστε ευγνώμονες στην ζωή και βάλτε το στην τσάντα σας ώστε να το έχετε πάντα μαζί σας. Όταν νιώθετε ότι αρχίζει το στρες και σας καταβάλλει αφιερώστε λίγα λεπτά και διαβάστε προσεκτικά τις σημειώνεις ώστε να θυμηθείτε τι είναι αυτό που πραγματικά αξίζει στην δική σας ζωή. Βάλτε προτεραιότητες, πάρτε αποφάσεις και «πετάξτε» τα βάρη.

Πηγή: Webmd.com


Πηγή