Î£Ï Î½Î¬Î½ÏηÏη ενημÎÏÏÏÎ·Ï Î¼Îµ Ïον ανÏιÏÏÏÏανη ÎκαδημαÏκÏν Î¥ÏοθÎÏεÏν και ΦοιÏηÏÎ¹ÎºÎ®Ï ÎÎÏÎ¹Î¼Î½Î±Ï ÏÎ¿Ï ÎÎ Î, ÎημήÏÏη ÎÏβαίο, είÏαν μÎλη ÏοιÏηÏικÏν ÏÏ Î»Î»ÏγÏν ÏÎ¿Ï Î¹Î´ÏÏμαÏÎ¿Ï (ÎεÏλογικοÏ, ΦαÏÎ¼Î±ÎºÎµÏ ÏικήÏ, ÎαÏολογίαÏ, ÎÎ³Î³Î»Î¹ÎºÎ®Ï Î¦Î¹Î»Î¿Î»Î¿Î³Î¯Î±Ï , ÎημοÏιογÏαÏÎ¯Î±Ï & ÎÎΠκαι ΠολιÏικÏν ÎÏιÏÏημÏν), με ÏÎ¿Ï Ï ÏÏÎ¿Ï Î´Î±ÏÏÎÏ Î½Î± διαμαÏÏÏÏονÏαι και να ζηÏοÏν αÏξηÏη ÏÏν μεÏεγγÏαÏÏν, ÏÏÏÏ ÎµÏίÏÎ·Ï Ïη μÏνιμη λειÏÎ¿Ï Ïγία ÏÎ·Ï ÎÎ½Ï Î¦Î¿Î¹ÏηÏÎ¹ÎºÎ®Ï ÎÎÏÏηÏ, ÏÏοκειμÎÎ½Î¿Ï Î½Î± μην Ï ÏάÏÏÎ¿Ï Î½ Î¿Ï ÏÎÏ ÎºÎ±Î¹ ÏÏ Î¼ÏÏÏηÏη ÏÏην ÎάÏÏ ÎÎÏÏη.
«ÎÏÏεÏα αÏÏ Î±ÏοÏάÏÎµÎ¹Ï ÎενικÏν Î£Ï Î½ÎµÎ»ÎµÏÏεÏν διεκδικοÏμε Ïη μÏνιμη και ÏÏαθεÏή λειÏÎ¿Ï Ïγία ÏÎ·Ï ÎÎ½Ï ÎÎÏÏÎ·Ï ÏÏÏε να ÏάÏÎ¿Ï Î½ να Î´Î·Î¼Î¹Î¿Ï ÏγοÏνÏαι Î¿Ï ÏÎÏ ÏÏην ÎάÏÏ ÎÎÏÏη διεκδικÏνÏÎ±Ï ÏαÏάλληλα να είναι ανοιÏÏÎÏ ÎºÎ±Î¹ οι ÏÎÏÏεÏÎ¹Ï Î´Î¹Î±Î½Î¿Î¼ÎÏ ÏοιÏηÏÎ¹ÎºÎ¿Ï ÏÏ ÏÏιÏÎ¯Î¿Ï ÏÎ·Ï ÎάÏÏ ÎÎÏÏηÏ», ανÎÏεÏε ÏÏο ÎθηναÏÎºÏ – ÎÎ±ÎºÎµÎ´Î¿Î½Î¹ÎºÏ Î ÏακÏοÏείο ÎιδήÏεÏν η ÎαÏία ÎανοÏÏα, μÎÎ»Î¿Ï ÏÎ¿Ï Î.Σ. Î£Ï Î»Î»ÏÎ³Î¿Ï Î¦Î¿Î¹ÏηÏÏν Î¦Ï ÏÎ¹ÎºÎ¿Ï ÎΠΠκαι ανÏιÏÏÏεδÏÎ¿Ï Î£Ï Î»Î»ÏÎ³Î¿Ï ÎικÏÏÏοÏÏν ΦοιÏηÏÏν. ÎÏίÏηÏ, εÏιÏήμανε ÏÏι «για ÏÎ¹Ï ÎÎÏÏÎµÏ ÎºÎ¬ÏÎ¿Î¹ÎµÏ Î´ÎµÏμεÏÏÎµÎ¹Ï ÏÎ¿Ï Î¼Î±Ï ÎµÎ¯Ïε δÏÏει ο αναÏληÏÏÏÎ®Ï ÏÏÏεδÏÎ¿Ï ÏÎ·Ï Î Î±Î½ÎµÏιÏÏÎ·Î¼Î¹Î±ÎºÎ®Ï Î¦Î¿Î¹ÏηÏÎ¹ÎºÎ®Ï ÎÎÏÏÎ·Ï ÎÎ Î, αν. καθηγηÏÎ®Ï ÎÏηγÏÏÎ·Ï ÎαÏÏÏÎ¹Î¬Î´Î·Ï Î´ÎµÎ½ ÎÏÎ¿Ï Î½ Ï Î»Î¿Ïοιηθεί μÎÏÏι ÏήμεÏα».
Îνα άλλο μεγάλο ζήÏημα αιÏÎ¼Î®Ï ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ οι μεÏεγγÏαÏÎÏ ÏÎ¹Ï Î¿ÏÎ¿Î¯ÎµÏ Â«ÎÏÎ¿Ï Î½ ανάγκη Ïολλά Ïαιδιά και μάλιÏÏα Î±Ï Ïά ÏÎ¿Ï Î´ÎµÎ½ ÎÏÎ¿Ï Î½ οικονομική άνεÏη», ÏÏÏÏ ÏημείÏÏε η Îννα ÎαÏία ÎλιοÏ, ÏÏÏεδÏÎ¿Ï ÏÎ¿Ï Î¦Î¿Î¹ÏηÏÎ¹ÎºÎ¿Ï Î£Ï Î»Î»ÏÎ³Î¿Ï ÎημοÏιογÏαÏÎ¯Î±Ï & ÎÎΠκαι ÏÏ Î¼ÏλήÏÏÏε ÏÏι «ÏαÏά Ïο γεγονÏÏ ÏÏι Ïολλοί ÏοιÏηÏÎÏ ÏληÏοÏν Ïα κÏιÏήÏια για μεÏεγγÏαÏή, ÎºÎ¹Î½Î´Ï Î½ÎµÏÎ¿Ï Î½ να ÏάÏÎ¿Ï Î½ Ïο εξάμηνο ή ÏÎ¹Ï ÏÏÎ¿Ï Î´ÎÏ ÏÎ¿Ï Ï ÏÏ Î½Î¿Î»Î¹ÎºÎ¬, καθÏÏ Î´ÎµÎ½ Ïο εÏιÏÏÎÏει ο ÏοÏοÏικÏÏ ÏεÏιοÏιÏμÏÏ ÎµÏί ÏÏν ειÏακÏÎÏν (15%)».
«ÎιεκδικοÏμε μεÏεγγÏαÏÎÏ Ïε ÏÏα Ïαιδιά Ïο δικαιοÏνÏαι ÏÏÏÎ¯Ï ÏÏÏÏÏο να ιÏÏÏει Ïο 15% εÏί ÏÏν ειÏακÏÎÏν ανά Ïμήμα ÏÎ¿Ï ÏÏοβλÎÏει ο νÏμοÏ. Îι ÏοιÏηÏÎÏ ÎµÎ¯Ïαμε ÏÏι ναι μεν δεν μÏοÏοÏν οι ÏÏÏ ÏανικÎÏ Î±ÏÏÎÏ Î½Î± καÏαÏγήÏÎ¿Ï Î½ Ïο νÏμο αλλά μÏοÏοÏν να ζηÏήÏÎ¿Ï Î½ Ïην αλλαγή ÏÎ¿Ï Â», ÏÏνιÏε η ÎαÏία ÎανοÏÏα.
ÎÏβαίοÏ: ΣÏÏÏÎ¿Ï Î· ανακαίνιÏη ÏÏν εÏÏιÏν
ΠανÏιÏÏÏÏÎ±Î½Î·Ï ÎκαδημαÏκÏν Î¥ÏοθÎÏεÏν και ΦοιÏηÏÎ¹ÎºÎ®Ï ÎÎÏιμναÏ, ÎημήÏÏÎ·Ï ÎÏβαίοÏ, δήλÏÏε ÏÏο ÎÎ Î-ÎÎ Î ÏÏι εκÏÏÏ Î±ÏÏ Ïα θÎμαÏα ÏίÏιÏÎ·Ï ÎºÎ±Î¹ μεÏεγγÏαÏÏν ÏÎθηκε και Ïο θÎμα ÏÏÎγαÏηÏ. Îι εÏÏÎ¯ÎµÏ ÏÎ¿Ï Î¹Î´ÏÏμαÏÎ¿Ï Â«ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ αÏÏ ÏÎ¹Ï Î¼ÎµÎ³Î±Î»ÏÏεÏÎµÏ , με 1.500 κλίνεÏ. Îια ÏÎÏÏι καλÏÏαμε ÏÎ»ÎµÏ ÏÎ¹Ï Î±Î¹ÏήÏÎµÎ¹Ï ÏÏι βÎβαια Ïο ΣεÏÏÎμβÏιο, αλλά μÎÏÏι Ïον ΦεβÏÎ¿Ï Î¬Ïιο».
Πκ. ÎÏÎ²Î±Î¯Î¿Ï ÎµÎ¯Ïε ÏÏÎ¿Ï Ï ÏοιÏηÏÎÏ ÏÏι «ÏÏÏÏÎ¿Ï ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ Ïε ÏÏ Î½ÎµÏγαÏία με Ïο Î.ÎÎ.ÎÎ.ÎÎ.Î. να γίνει ανακαίνιÏη ÏÏν ÏοιÏηÏικÏν εÏÏιÏν ÏÎ¿Ï ÎÎ Î ÏÎ¿Ï Î³Î¹Î± Ïολλά ÏÏÏνια δεν ÎÏÎ¿Ï Î½ ÏÏ Î½ÏηÏηθεί ικανοÏοιηÏικά» και ÏÏÏÏθεÏε ÏÏι «ÏÏ Î¶Î·Ïήθηκε ÏÏην ÏÏÏÏÏαÏη ΣÏνοδο ÏÏν Î ÏÏ ÏάνÏν. Το ÏÏÎδιο θα εκÏελεÏÏεί αÏÏ Ïο ÎÎÎÎÎÎÎλ.
Îια ÏÎ¹Ï Î¼ÎµÏεγγÏαÏÎÏ Ï ÏογÏάμμιÏε ÏÏι «δεν μÏοÏοÏμε να ÏαÏανομήÏÎ¿Ï Î¼Îµ, Î±Ï ÏÎÏ Î´ÎµÎ½ ελÎγÏονÏαι αÏÏ Ïα ÏανεÏιÏÏήμια αλλά κενÏÏικά αÏÏ Ïο Ï ÏÎ¿Ï Ïγείο ΠαιδείαÏ», για να ÏÏοÏθÎÏει ÏÏι Â«Ï ÏάÏÏÎ¿Ï Î½ ÏμήμαÏα ÏÎ¿Ï ÎÏÎ¿Ï Î½ ÏεÏάÏÏιο ÏÏÏβλημα (αÏÏÏ ÎºÏιοÏν) με ÏÎ¹Ï Î¼ÎµÏεγγÏαÏÎÏ ÏÎ¿Ï Î³Î¯Î½Î¿Î½Ïαι ÏÏμÏÏνα με Ïον νÏμο».
ÎναÏοÏικά με Ïο θÎμα ÏÎ·Ï ÏίÏιÏηÏ, ο κ. ÎÏÎ²Î±Î¯Î¿Ï Î´Î¹Î±Î²ÎµÎ²Î±Î¯ÏÏε ÏÏι η «ÎÎ½Ï ÎÎÏÏη θα λειÏÎ¿Ï Ïγεί ÏÏαν Ï ÏάÏÏει μεγάλη αναμονή ÏÏην ÎάÏÏ ÎÎÏÏη, ÏαÏάλληλα με ÏÎ¹Ï ÏÎÏÏεÏÎ¹Ï Î´Î¹Î±Î½Î¿Î¼ÎÏ ÏÏην ÏÎµÎ»ÎµÏ Ïαία» και εκÏίμηÏε ÏÏÏ Â«Î¸Î± ανÏιμεÏÏÏίÏÎ¿Ï Î¼Îµ Ïο ζήÏημα αÏοÏελεÏμαÏικά ÏÎ¹Ï ÎµÏÏÎ¼ÎµÎ½ÎµÏ Î¼ÎÏεÏ. ÎλλÏÏÏε η αναβάθμιÏη ÏÏν Ï ÏηεÏιÏν και Ïο εξαιÏεÏÎ¹ÎºÏ ÏαγηÏÏ ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ Î±Ï Ïά ÏÎ¿Ï ÎÏεÏαν ÏÎ¿Ï Ï ÏοιÏηÏÎÏ ÏÏÎ¹Ï Î»ÎÏÏεÏ».
Πηγή