Σάββατο , 20 Απρίλιος 2024

Νέα digital ενέργεια από το LUX της Unilever με την υπογραφή της imba

Το LUX επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά με το «Art of Senses» – Fashion Edition, συνεχίζοντας την επιτυχημένη περσινή digital ενέργεια που σημείωσε επιτυχία διαφημιστικά αλλά και εμπορικά.

To LUX, έχει συνδεθεί άρρηκτα με τη μόδα και την τέχνη έχοντας πάντα στο επίκεντρο την αγάπη του για τη γυναίκα.

Τη νέα καμπάνια του LUX «Art of Senses – Fashion Edition» ενσαρκώνει και φέτος η Ευαγγελία Συριοπούλου έχοντας στο πλευρό της επτά απόφοιτους designers της σχολής μόδας PANSiΚ, οι οποίοι καλούνται να εμπνευστούν από τα αφρόλουτρα του LUX και να δημιουργήσουν επτά μοναδικά φορέματα υψηλής ραπτικής.

 Η ενέργεια εξελίσσεται σε 4 διαφορετικές φάσεις με διαδοχικά βίντεο να αποκαλύπτουν την ανάθεση του «Τhe Τask», την έμπνευση «The Ritual», τη δημιουργία “The Making of” και τελικά να κορυφώνουν την επικοινωνία με λανσάρισμα νέου προϊόντος στην τελική φάση «Τhe Creations».

Το κοινό μπορεί να παρακολουθήσει όλη αυτή τη μοναδική διαδρομή μέσα από τα social media του LUX και δημοφιλή γυναικεία sites και να συμμετάσχει ενεργά μέσα από το www.artofsenses.gr, ψηφίζοντας την καλύτερη δημιουργία της LUX collection!

Υπεύθυνη για τη συνολική στρατηγική και τα Social κανάλια του LUX  είναι η Initiative.

Και η φετινή καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την imba που αποτελεί τη δημιουργική μονάδα του ομίλου IPG MEDIABRANDS.

Συντελεστές:

Marketing Manager, Skin Care, Unilever: Κωνσταντίνα Αργυρού

Brand Manager, Skin Care, Unilever: Ηρώ Πρινιά

Head of Creative, imba: Γιάννης Μπουτάς

Production Director, imba: Πολύνα Στυλιανού

Αrt Director, imba: Σταύρος Παπαδάκης

Digital Director, Initiative: Λορέττα Πάνου

Social Content Curator, Initiative: Ξένια Σακελλάρη

Σκηνοθέτης: Francis Sheriff


Πηγή