Παρασκευή , 29 Μάρτιος 2024

Ο ψυχολογικός λόγος που κάποια beauty brands έχουν ονόματα από μέρες της εβδομάδας

Monday Haircare, Monday Born, Sunday Riley, Sunday 2 Sunday, Saturday Skin, Summer Fridays. Όλα αυτά τα beauty brands σίγουρα τα έχεις ακούσει και κατά πάσα πιθανότητα έχεις αγοράσει μερικά από τα προϊόντα τους. Έχεις αναρωτηθεί, όμως, ποτέ γιατί η ονομασία τους προέρχεται από το όνομα ημερών της εβδομάδας;

Δες πώς τα beauty brands συμβάλλουν στη μάχη ενάντια στον Covid-19

Ο ψυχολογικός λόγος πίσω από τις ονομασίες

Κάποιες μέρες της εβδομάδας έχουν ταυτιστεί με την πίεση, το άγχος της καθημερινότητας και τη μελαγχολία, ενώ άλλες συνδυάζουν τη χαρά με τη λύπη. Όπως για παράδειγμα, η Κυριακή (Sunday), που για άλλους είναι μια μέρα ξεκούρασης και διασκέδασης, ενώ για άλλους σηματοδοτεί το τέλος της χαλάρωσης και την έναρξη μιας δύσκολης εβδομάδας.

Τα beauty brands, λοιπόν, έχουν αποφασίσει- σύμφωνα με τους ψυχολόγους– να δώσουν ονόματα της εβδομάδας, έτσι ώστε η χρήση των προϊόντων για τους πελάτες τους να είναι μια στιγμή περιποίησης του εαυτού τους και αντιμετώπισης των επιπτώσεων του στρες λόγω της εκάστοτε δύσκολης μέρας.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Sunday Riley (@sundayriley)

«Η σύνδεση των προϊόντων με τις μέρες (Sunday, Monday κλπ.) επιτρέπει στον καταναλωτή να φανταστεί πώς θα μπορούσαν οι συγκεκριμένες μέρες να γίνουν καλύτερες. Επίσης, η ονομασία μπορεί να αποτελέσει και παράγοντα υπενθύμισης για το πότε να χρησιμοποιηθεί το κάθε προϊόν», εξηγεί στο popsugar.com η ψυχολόγος, Naomi Torres-Mackie. Κι αυτό φαντάζει υπέροχο και πολύ βολικό αν σκεφτείς ότι υπάρχουν μέρες που… από το τρέξιμο ξεχνάς να βάλεις έστω και την ενυδατική σου κρέμα.

Οι «τρομακτικές» Δευτέρες

Η Δευτέρα είναι αδιαμφισβήτητα η πιο δύσκολη μέρα της εβδομάδας. Ξεκινάει η δουλειά μετά το Σαββατοκύριακο, συνήθως πέφτουν όλες μαζί οι υποχρεώσεις και… με λίγα λόγια τρέχεις και δεν φτάνεις. Η ιδέα, λοιπόν, της ονομασίας ενός beauty brand ως Monday (π.χ. Monday Born) πηγάζει πιθανότατα από την ιδέα της έναρξης νέων, ωραίων και ανανεωτικών συνηθειών.

Η εκάστοτε εταιρεία σού λέει, δηλαδή, ότι χρησιμοποιώντας το οποιοδήποτε προϊόν μου θα αναγεννηθείς, θα βελτιώσεις την εικόνα σου, θα γίνεις τέλεια. Κι ας είναι Δευτέρα κι εσύ τα βλέπεις όλα δύσκολα. «Η κάθε εταιρεία προχωρά σε μια τέτοια ονομασία με σκοπό να εξουδετερώσει οποιαδήποτε αρνητική ιδέα που σχετίζεται με την ημέρα της εβδομάδας», λέει στο popsugar.com η νευροψυχολόγος και καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Columbia.

Εσύ, αλήθεια, ασπάζεσαι αυτές τις θεωρίες; 

Cover photo: @mondayhaircare




Πηγή