Παρασκευή , 29 Μάρτιος 2024

Το 60᾽s μακιγιάζ είναι τάση και ο Γιάννης Μαρκετάκης μας εξηγεί τα πάντα!

Οι πασαρέλες του χειμώνα 2019/20 ήταν γεμάτες με διαχρονικά smoky eyes, eyeliner και κόκκινα χείλη επιβεβαιώνοντας το γεγονός πως, κάποια μακιγιάζ, θα είναι για πάντα relevant. Όχι, τα smoky eyes, το eyeliner και τα κόκκινα χείλη δεν κάνουν κύκλους γιατί δεν είναι τάσεις, είναι η σταθερά μας κάθε σεζόν. Οι τάσεις όμως πράγματι κάνουν κύκλους και περίτρανη απόδειξη αυτού είναι η φετινή επιστροφή των 60’s. Υπερβολικές βλεφαρίδες, παστελ χρώματα και νοσταλγικά μακιγιάζ γέμισαν τις πασαρέλες και μου έδωσαν την αφορμή να τηλεφωνήσω στον Γιάννη Μαρκετάκη για να μιλήσουμε επιτέλους σοβαρά για το μακιγιάζ!

 
 
 
View this post on Instagram
 
 

Be reasonable.. think ? before u act!#thinkingperson#newweek#power

A post shared by Yiannis Marketakis (@ymarketakis) on

Βλέπεις, οι τάσεις του Instagram και του YouTube είναι ωραίες και ανάλαφρες αλλά… όταν πρόκειται να μιλήσουμε για τάσεις από τα catwalks, για τάσεις που επιστρέφουν, για μακιγιάζ που χαρακτήρισαν ολόκληρες δεκαετίες τότε λίγοι άνθρωποι έχουν λόγο και ο Γιάννης είναι ένας από αυτούς. Το έχει αποδείξει με την πολυετή καριέρα του, με το ήθος και τη φινέτσα του και συνεχίζει να το αποδεικνύει καθημερινά μέσα από τη σχολή του, Make Up Lab by Yiannis Marketakis. Τι έχει να πει λοιπόν ο master Γιάννης Μαρκετάκης για το 60’s makeup trend;

«Είδαμε πολλά στις πασαρέλες φέτος. Πέρα από τα κλασικά, είδαμε γραμμικά, επαναπροσδιορισμένα eyeliner looks, arty μακιγιάζ αλλά τα 60’s ξεχώρισαν. Η Pat Mcgrath μας ταξίδεψε πίσω στο χρόνο με το μακιγιάζ στην πασαρέλα της Anna Sui και αυτό έκανε ο Peter Philips στον οίκο Dior μe τις ζωγραφισμένες κάτω βλεφαρίδες. Το ίδιο έκανε η Val Garland για τον Giambattista Valli, με τις ανάποδα κολλημένες βλεφαρίδες αλλά και o Tom Pecheux για το catwalk του Βrandon Maxwell. Εκτός από άπειρες στρώσεις μάσκαρα, ο Tom ζωγράφισε και μερικές κάτω βλεφαρίδες. Ήταν τέλειο»

fsfsdfs

«Πρόκειται για μία πολύ κολακευτική τάση, κάνει τα μάτια τεράστια γιατί το eyeliner χωρίζει τους άξονες του ματιού. Χωρίζει δηλαδή τις κάτω με τις πάνω βλεφαρίδες. Έτσι δημιουργείται αυτό το ελαφίσιο εφέ, τα Βambi eyes. Είναι αθώα αλλά και σαγηνευτικά.»

26677773 2031697236859968 787729755580545372 o

«Διδάσκουμε όλες τις δεκαετίες στη σχολή και στα 60’s δίνω ιδιαίτερη έμφαση στο eyeliner γιατί αυτό είναι το μυστικό, όχι μόνο οι υπερβολικές βλεφαρίδες. Ίσιες γραμμές που δεν ενώνονται και κάνουν τα μάτια τεράστια, αυτό είναι το όλο θέμα». Όσο μου εξηγούσε όλα αυτά όμως ο Γιάννης μία ήταν η απορία μου: Πως μεταφέρουμε το 60s μακιγιάζ από την πασαρέλα στην καθημερινότητα;

121221

«Δεν χρειάζεται να προσπαθείς να μιμηθείς την Τwiggy αλλά την Veruschka Von Lehndorff» μου είπε και σε περίπτωση που δεν ξέρεις την Veruschka Von Lehndorff μάθε πως είναι ένα από τα πλέον legendary μοντέλα της δεκαετίας του 60. «Κάνεις απλά δύο ίσιες γραμμές με το eyeliner που δεν ενώνονται ποτέ. Μία επάνω στην ευθεία του άξονα των βλεφαρίδων και μία μικρότερη κάτω και πάλι στην ευθεία του άξονα των βλεφαρίδων. Αυτό είναι όλο. Οι graphic βλεφαρίδες είναι καλό να μένουν στην πασαρέλα και να τις θαυμάζουμε εκεί». Το όλο θέμα λοιπόν είναι ο άξονας του eyeliner…

48420683 2506022356094118 2551613050914340864 o

«Ασφαλώς! Αυτό είναι και το λάθος που κάνουν πολλοί όταν προσπαθούν να κάνουν 60’s μακιγιάζ. Δίνουν κλίση στη γραμμή, την τραβούν ανοδικά προς το φρύδι και έτσι χάνεται το εφέ. Ίσιες γραμμές. Οι μόνες καμπύλες που θα δεις δεν είναι στη γραμμή των βλεφαρίδων αλλά στην καμπύλη που κάνει το καπάκι του ματιού». Στη δεκαετία του 60 λοιπόν το eyeliner γίνεται ίσιο και επάνω σε αυτή την κουβέντα, ο Γιάννης blew my mind αποκαλύπτοντάς μου το πως ξεκίνησε τη τάση…

marilyneyemakeup

«Ξέρεις, όταν η Marilyn έκανε τα πρώτα της βήματα, όντας ακόμη Norma Jean, έπρεπε να ξεχωρίσει. Δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί στην υποκριτική τα ιερά τέρατα της μεγάλης οθόνης. Άλλαξε λοιπόν το look της. Ενώ όλες οι άλλες σταρ έκαναν γατίσια μάτια, εκείνη έκανε ίσιες γραμμές. Έτσι αποκτούσε bedroom eyes… ένα λίγο κοιμισμένο, come hither βλέμμα που την έκανε απίθανα sexy και τα υπόλοιπα είναι ιστορία»… Μind.Blown. Πριν τον αποδεσμεύσω ήθελα να μάθω ένα ακόμη πράγμα και δεν είχε να κάνει με τις τάσεις… Τι είναι άραγε αυτό που δεν αντέχει πλέον να βλέπει στο μακιγιάζ;

 
 
 
View this post on Instagram
 
 

Keep your distance! Forbidden ? area! TBT photo Apostolis Anastasopoulos! #blackandwhite #portrait#wildanimalheart

A post shared by Yiannis Marketakis (@ymarketakis) on

«Το υπερβολικό contouring και τις χίλιες στρώσεις foundation. Μερικά πράγματα είναι για να μένουν στο Instagram και δεν κάνουν όλα για όλες. Αυτό θέλω να σταματήσω να βλέπω και θέλω να αρχίσω να βλέπω φίνα, υγιή μακιγιάζ και όμορφες επιδερμίδες. Φτάνει πια!» και πόσο συμφωνώ μαζί του. Αν λοιπόν δεν θέλεις να ακούσεις εμένα που φωνάζω άκουσε έναν πραγματικό master του μακιγιάζ, έναν υπέροχο άνθρωπο και θαυμάσιο επαγγελματία. Άκουσε τον Γιάννη Μαρκετάκη!

Διάβασε ακόμα: Winter white! Πέντε διαφορετικοί τρόποι για να φορέσεις τη λευκή σκιά




Πηγή