Πέμπτη , 28 Μάρτιος 2024

H Kiehl’s συνεργάζεται με το Matthew McConaughey για καλό σκοπό

Σε συνεργασία με τον βραβευμένο με Όσκαρ ηθοποιό, Matthew McConaughey, η Kiehl’s- ένα από τα αγαπημένα μας skincare brands- δημιούργησε ένα βίντεο, ώστε να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο και να διαδώσει το μήνυμα ότι «τα παιδιά με αυτισμό χρειάζονται την προσοχή μας εδώ και τώρα» συγκεντρώνοντας στην ουσία πόρους για τον Autism Speaks, έναν παγκόσμιο οργανισμό που ηγείται στο έργο της στήριξης των ανθρώπων με αυτισμό.

Με κάθε κοινοποίηση του βίντεο, 1 δολάριο θα δωρίζεται στον Autism Speaks, φτάνοντας συνολικά έως και τα 200.000 δολάρια.

Η συνεργασία περιλαμβάνει επίσης την κυκλοφορία της Kiehl’s x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream, ενός από τα πιο διάσημα προϊόντα της εταιρείας, σαν αναμνηστικό της καμπάνιας. Ο McConaughey είναι εκείνος που σχεδίασε τη συλλεκτική συσκευασία, η οποία αποτελείται από ζωηρά χρώματα και γεωμετρικά σχήματα, μεταξύ των οποίων απεικονίζονται και τα ενωμένα κομμάτια ενός παζλ –μια αναφορά στο χαρακτηριστικό μπλε κομμάτι παζλ που συνιστά το λογότυπο του Autism Speaks.

 

Make a difference with Ultra Facial Cream. 100% of worldwide net profits, up to $200,000, from this limited-edition design by #MatthewMcConaughey will benefit our #KiehlsxAutismSpeaks campaign. #Kiehls

A post shared by Kiehl’s Since 1851 (@kiehls) on Sep 9, 2017 at 7:37am PDT

«Ο αυτισμός επηρεάζει περίπου 70 εκατομμύρια ανθρώπους σε όλον τον κόσμο, και πολλοί από τους μαθητές που είναι εγγεγραμμένοι στα προγράμματά μου «just keep livin» για μετά το σχολείο, ανήκουν στο αυτιστικό φάσμα. Έχω δει και βιώσει ο ίδιος προσωπικά τις επιπτώσεις του αυτισμού, όχι μόνο στα ίδια τα παιδιά, αλλά και στις οικογένειές τους.» δήλωσε ο McConaughey. «Είναι τιμή μου να συνεργάζομαι με την Kiehl’s και τον Autism Speaks, βοηθώντας στην παροχή έγκαιρης διάγνωσης και υπηρεσιών στα εκπληκτικά αυτά παιδιά και τις οικογένειές τους, κάτι που θα αλλάξει ριζικά όλη τους τη ζωή».


Πηγή