Δευτέρα , 16 Δεκέμβριος 2019
Πόδια μοντέλου σε χρόνο... dt! Οι ασκήσεις της Carrie Underwood είναι ό,τι χρειάζεστε

Πόδια μοντέλου σε χρόνο… dt! Οι ασκήσεις της Carrie Underwood είναι ό,τι χρειάζεστε

Είναι μία από τις celebrities που δεν έχει κρυφτεί πίσω από το δαχτυλάκι της, όσον αφορά το πάθος της για το φαγητό. Όταν η Carrie Underwood είχε δηλώσει πως δε χορταίνει ποτέ και θέλει να τρώει συνεχώς, πολλές από εσάς είδατε τον εαυτό σας στο πρόσωπό της (εμείς πάντως ναι). Η σταρ όμως δεν παύει να έχει ένα από τα πιο αξιοζήλευτα κορμιά της showbiz και αυτό ίσως να σας κάνει να ακολουθήσετε πιστά το πρόγραμμά της.

Μέσα από το popsugar βρήκαμε τις ασκήσεις που ακολουθεί η τραγουδίστρια και σας υπογράφουμε, ότι δε θα αργήσει η στιγμή που θα λανσάρετε το νέο σας καυτό σορτς. Μην τεμπελιάσετε και αντιγράψτε την… Carrie. Τα αγαθά… copies κτώνται, όπως λέγαμε και στο σχολείο για να γελάμε.

Άσκηση 1

Κάνετε μικρά καθίσματα έχοντας τα πόδια σας ελαφρώς ανοιχτά. Προσπαθήστε τα γόνατά σας να μην ξεπερνούν τις μύτες των ποδιών σας και το βάρος σας να είναι στις φτέρνες. Κάνετε 3 σετ των 12 επαναλήψεων.

1a-Squat-Lunge f455d

Άσκηση 2

Κάνετε προβολές προς τα εμπρός έχοντας την πλάτη σας ίσια. Το πίσω σας πόδι πρέπει να πλησιάζει προς το έδαφος και το γόνατο του μπροστινού να μην ξεπερνάει τις μύτες του ποδιού σας. Τα χέρια σας κρατήστε τα μπροστά από το στήθος σας ή κρατήστε τη μέση σας. Κάνετε 2 σετ των 15 επαναλήψεων.

1b-Squat-Lunge 6a7ab

 

Άσκηση 3

Ανεβείτε σε κάποιο σκαλί και στηριχτείτε στο αριστερό σας πόδι. Τεντώστε το δεξί μπροστά και από τη θέση αυτή προσπαθήστε να κάνετε μικρά καθίσματα. Τα χέρια σας κρατήστε τα μπροστά από το στήθος σε θέση προσευχής. Κάνετε 2 σετ των 12 επαναλήψεων.

3a-One-Legged-Squats 81521

 

Άσκηση 4

Σταθείτε κάτω από το σκαλί και κάνετε μικρά αλματάκια. Κατά την ανάβαση, σηκώνετε το ένα σας γόνατο προς τα πάνω προσπαθώντας να το φτάσετε στο ύψος του στήθους. Κάνετε 15 επαναλήψεις και αλλάζετε πόδι.

5a-Elevated-Curtsy-Lunge 90e08

 

Άσκηση 5

Τοποθετείτε μία μπάλα (κατά προτίμηση αυτή του πιλάτες) ανάμεσα στα πόδια σας και κάνετε μικρά αλματάκια. Εδώ σετ δεν υπάρχουν, καθώς όσα περισσότερα αλματάκια, τόσο το καλύτερο.

4b-Bunny-Hop-Squeeze f030c

Πηγή: queen.gr