Κυριακή , 23 Φεβρουάριος 2020
Σίδηρος και παιδί: Πόσο πρέπει να λαμβάνει και σε ποια τρόφιμα περιέχεται
Σίδηρος και παιδί: Πόσο πρέπει να λαμβάνει και σε ποια τρόφιμα περιέχεται

Σίδηρος και παιδί: Πόσο πρέπει να λαμβάνει και σε ποια τρόφιμα περιέχεται

Ο σίδηρος είναι ό,τι καλύτερο για τον οργανισμό, τόσο του ενήλικα όσο και του μικρού παιδιού.

Πρέπει λοιπόν η διατροφή μας να είναι πλούσια σε τροφές που τον περιέχουν. Τι ποσότητες είναι καλό να λαμβάνει ένα μωρό κι ένα μικρό παιδί; Στα ερωτήματά μας απάντησαν ειδικοί οι οποίοι, ανέφεραν ότι η συνιστώμενη καθημερινή ποσότητα σιδήρου για τα βρέφη έως 6 μηνών είναι 6mg και για τα παιδιά από 6 μηνών έως 10 ετών είναι 10-12mg.

Σε ποιες τροφές περιέχεται;
• Κρέας και ψάρια
• Φακές
• Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C
• Ψωμί
• Ζυμαρικά ολικής άλεσης
• Δαμάσκηνα και σταφίδες
• Κατανάλωση γάλακτος μέχρι 650 γραμμάρια καθημερινά όχι παραπάνω

Σε κάθε περίπτωση, γιατί κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός, επικοινωνήστε με τον παιδίατρό σας προκειμένου να σας βγάλει μία ισορροπημένη διατροφή με σίδηρο που να ικανοποιεί απόλυτα το αγγελούδι σας.

Πηγή: mothersblog.gr