Δευτέρα , 28 Σεπτέμβριος 2020
Είσαι δυνατή! 4+1 tips για να μην «σπας» στα δύσκολα!

Είσαι δυνατή! 4+1 tips για να μην «σπας» στα δύσκολα!

Εκείνες τις φορές που βρίσκεσαι μπροστά σε μια κατάσταση η οποία σου φαντάζει αξεπέραστη, που θέλεις να το βάλεις στα πόδια και να κρυφτείς, εκεί είναι που χρειάζεσαι ένα χέρι να σε κρατήσει και να σου θυμίσει ότι για όλα υπάρχει λύση- ακόμα και για τα πολύ δύσκολα.
Δες 5 tips που θα σε βοηθήσουν να κοιτάξεις τα πράγματα αλλιώς, να περάσεις μέσα από το αδιέξοδο και να βγεις στο φως!
1. Θυμήσου: Και αυτό θα περάσει
Όταν αισθάνεσαι το άγχος να σε πνίγει, σκέψου πως κάπως έτσι, την ίδια στιγμή με σένα αισθάνονται εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο- δεν είναι η μόνη, δηλαδή. Αυτό είναι το πρώτο βήμα για να βγεις από αυτό που αισθάνεσαι. Όπως εξίσου γεγονός είναι ότι όσο δεν αποδέχεσαι ότι είναι ανθρώπινο αυτό που σου συμβαίνει, τόσο τρέφεις το τέρας που λέγεται άγχος και φόβος. Όταν μάθεις να αποδέχεσαι πως αισθάνεσαι άγχος, θα δεις πως εκείνη τη στιγμή το σώμα σου θα ενεργοποιήσει έναν μηχανισμό χαλάρωσης.
2. Μάθε να χαλαρώνεις. Εκείνη τη στιγμή που σε πλημμυρίζει το άγχος, το σώμα σου μπαίνει σε κατάσταση συναγερμού. Όταν όμως ο λόγος που συμβαίνει αυτό, είναι στο μυαλό σου, τότε το να μπαίνεις σε αυτή τη διαδικασία στρες είναι ανώφελο. Πάρε βαθιές ανάσες, μην αυτομαστιγώνεσαι αλλά ξεκίνα να ηρεμείς τον εαυτό σου, σα να μιλάς σε ένα φοβισμένο μικρό παιδί λέγοντας : «και αυτό θα περάσει», «θα τα καταφέρω», «είμαι ασφαλής».
3. Τσέκαρε τη διατροφή σου. Μπορεί να σου ακούγεται «άσχετο» όμως υπάρχουν τροφές που από μόνες τους βάζουν τον οργανισμό μας σε μια κατάσταση έντασης, όπως η καφείνη και το αλκοόλ. Επιπλέον, οι επιστήμονες έχουν βρει πως κάποια βακτήρια στο στομάχι μπορεί να προκαλέσουν παρόμοιες αντιδράσεις- οπότε φρόντισε να τρέφεσαι σωστά, να μην γεμίζεις τοξίνες τον οργανισμό σου και να κρατάς δυνατές τις άμυνές του.
4. Μην κλείνεσαι στο σπίτι- και στον εαυτό σου. Βγες και κάνε έναν περίπατο με γρήγορο βήμα, που θα ενεργοποιήσει τις ενδορφίνες στο σώμα σου και θα ξεμπλοκάρει τις σκέψεις σου (η άσκηση δεν είναι ευεργετική μόνο για τη σιλουέτα αλλά και για τη διάθεσή σου) ή διερεύνησε το μονοπάτι του διαλογισμού, μέσα από απλές τεχνικές που μπορείς να δεις εδώ.

Μην ξεχνάς: το να καλείσαι να αντιμετωπίσεις τα δύσκολα, είναι μέσα στο παιχνίδι. Κάνε μια λίστα με όσα έχεις στη ζωή σου και νιώθεις ευγνωμοσύνη για αυτά και θα διαπιστώσεις πολύ γρήγορα, ότι τα όπλα που διαθέτεις είναι αρκετά για να κερδίσεις τη μάχη!

 

Πηγή: queen.gr