Τρίτη , 25 Ιούνιος 2024

Η Μαρίνα Σάττι κάνει «επιθετικό marketing» στο Instagram

Η τελευταία της ανάρτηση από το ξενοδοχείο στο Μάλμε κέρδισε και τον τελευταίο hater της.

Φαίνεται δεν ήθελε πολλά για να αλλάξει άρδην το κλίμα μεταξύ κοινού και Μαρίνας Σάττι όσον αφορά την εμφάνισή της στη Eurovision. Δεν έχει πλέον νόημα να σχολιάσουμε κάτι για το Zari, νομίζουμε ότι έχουν ειπωθεί τα πάντα, τόσα πολλά που πλέον πρέπει να παραδεχτούμε κάτι. Ασχέτως αν αρέσει ή όχι, ή του πόσο κιτς είναι το βιντεοκλίπ, το τραγούδι είναι catchy!

Εδώ κοτζάμ τύπος από το εξωτερικό τρελάθηκε και ήρθε μέχρι την Αθήνα για να γνωρίσει την Σάττι.

Πλέον, από ότι φαίνεται έχει αλλάξει όλη το κλίμα που βίωνε η τραγουδίστρια τόσο καιρό, σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που δέχεται δηλώσεις λατρείας από το ελληνικό κοινό.

Φαίνεται, βέβαια, σημαντικό ρόλο έπαιξε και η πρόβα της στο Μάλμε, κακά τα ψέματα όμως ήταν η ανάρτησή της στο Instagram που τούμπαρε τον κόσμο.

 

 

Με μια λεζάντα που γράφει  στην ανάρτησή της ένα απλό «Γεια σας! Η πρώτη μέρα στο Μάλμε» εκπρόσωπος της Ελλάδας στη Eurovision κατάφερε με τον παιχνιδιάρικο τόνο της ανάρτησής της -και την ίδια τη φωτογραφία- να αλλάξει άρδην το κλίμα, προκαλώντας μηνύματα λατρείας και… εμπνεύσεις.

 

 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SATTI ?✨????? (@marina_satti)

 

Η απόδειξη ότι όταν υπάρχει καλό υλικό υπάρχει και χώρος για ευφάνταστες εμπνεύσεις. Όπως τα παρακάτω μηνύματα που εμφανίστηκαν:

«Η τρέλα που κουβαλάς, έπρεπε να κολλάει όπως ο Covid»

 «Μαρίνα τι έκανες σήμερα στην Σουηδία; -ΘΡΑΥΣΗ!»

«Θέλεις κάπου να τρολάρεις και να γλεντάς με Eurovision; Μαρίνα Σάττι είναι για σένα! ΠΑΜ!»

«Επιθετικό marketing! Σ’ αγαπάμε».

Αν ψάξετε και άλλο, θα δείτε και άλλα μηνύματα-αποτελέσματα του «επιθετικού marketing» της Μαρίνας Σάττι. Αλλά το πιο πιθανό είναι να δείτε ολόκληρο το άλμπουμ της ανάρτησης. Άδικο δεν θα σας δώσουμε.

Τι πρόγνωση έχει δώσει η τεχνητή νοημοσύνη για το Zari στη Eurovision;




Πηγή