Σάββατο , 18 Μάιος 2024

Το βίντεο της ολόγυμνης Κέιτ Μος με τη βουτιά της στη λίμνη

Είναι ένα από τα πιο διάσημα μοντέλα στον κόσμο και τώρα ετοιμάζεται να λανσάρει ένα brand ευεξίας, ακολουθώντας την Γκουίνεθ Πάλτροου. Ο λόγος για την Κέιτ Μος.

Και πώς το ανακοίνωσε; Μοιράστηκε ένα βίντεο με την ίδια να κολυμπάει ολόγυμνη σε μια λίμνη, θυμίζοντας τον παλιό της εαυτό, όταν είχε χαρακτηριστεί party girl. Βέβαια, από τότε έχει γυρίσει την πλάτη στις κακές συνήθειες υπέρ ενός πιο υγιεινού τρόπου ζωής στην αγγλική εξοχή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ολόγυμνη Κέιτ Μος απολαμβάνει το μπάνιο της σε μια λίμνη

Στο ασπρόμαυρο βίντεο που μοιράστηκε στο λογαριασμό της στο Instagram, την δείχνει να βαδίζει αρχικά στην άκρη του νερού πριν βουτήξει στη λίμνη. Την βλέπουμε ολόγυμνη να περπατά μέσα από καλάμια, καθώς γυρίζει το βλέμμα της και ρίχνει μια ματιά στην κάμερα. Στην συνέχεια, κολυμπά με χάρη μέσα στο νερό της λίμνης.

Στην λεζάντα του βίντεο, η Κέιτ Μος έγραψε: «Μαγευτική και μαγική. Η COSMOSS είναι η αυτοφροντίδα που δημιουργήθηκε για τα σύγχρονα ταξίδια της ζωής. Έρχεται 1η Σεπτεμβρίου 2022».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στα χνάρια της Γκουίνεθ Πάλτροου

Δεν είναι σαφές τι ακριβώς θα προσφέρει το lifestyle brand της, αλλά φαίνεται πως η Κέιτ Μος ακολουθεί τα χνάρια της Γκουίνεθ Πάλτροου, η οποία αποφάσισε να ασχοληθεί με τον χώρο της ευεξίας, μετά την επιτυχημένη καριέρα της στον κινηματογράφο.

Η Γκουίνεθ, η οποία είναι πλέον μεγάλος παίκτης στον κόσμο της ευεξίας – ξεκίνησε αρχικά το brand της με το όνομα Goop ως ένα εβδομαδιαίο ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που προσέφερε συμβουλές «νέας εποχής». Στα άρθρα της έγραφε για το πώς να «αστυνομεύσετε τις σκέψεις σας» και έλεγε στους αναγνώστες της να «εξαλείψουν τα λευκά τρόφιμα». Σήμερα, όμως το brand της – το οποίο στο παρελθόν είχε προκαλέσει αντιδράσεις για τα κεριά με τολμηρά ονόματα και αρώματα αλλά και τον δονητή της- αποτιμάται στα 250 εκατομμύρια δολάρια.


Πηγή