Πέμπτη , 28 Μάρτιος 2024
Το διαφορετικό πρόσωπο της Κατερίνας Παναγοπούλου

Το διαφορετικό πρόσωπο της Κατερίνας Παναγοπούλου

Στη νέα της επαγγελματική στέγη βρίσκεται η Κατερίνα Παναγοπούλου το τελευταίο διάστημα. Η δυναμική δημοσιογράφος βγήκε για πρώτη φορά στον τηλεοπτικό αέρα του «Mega» στα μέσα Σεπτεμβρίου και ενίσχυσε το δελτίο ειδήσεων του σταθμού.

Εκτός όμως από επαγγελματίας δημοσιογράφος και newscaster, η Κατερίνα Παναγοπούλου έχει και ένα άλλο πρόσωπο. Διαφορετικό. Η Κατερίνα Παναγοπούλου μίλησε στο oneman.gr και εξομολογήθηκε ότι είναι πεισματάρα, δεν θέλει να κλαίει μπροστά στην κάμερα και εξομολογήθηκε ποια «κλασική» σειρά δε βαριέται να βλέπει συνέχεια.

Η Κατερίνα Παναγοπούλου αρχικά ανέφερε ότι ένιωσε ότι όλος ο κόσμος της ανήκει τη μέρα που πέρασε στο πανεπιστήμιο καθώς μπήκε στη σχολή που ήθελε.

«Είμαι πεισματάρα και στοχοπροσηλωμένη μέχρι αηδίας. Το έχω αυτό το ελάττωμα από παιδί. Ακόμη και παίζοντας με τα τουβλάκια μου, μπορούσα να κλειστώ στο δωμάτιό μου επί ώρες μέχρι να τα στερεώσω ακριβώς με τον τρόπο που ήθελα. Σε τέτοιο σημείο που η μητέρα μου ήθελε να μου τα πάρει από τα χέρια και να τα πετάξει στα σκουπίδια”» ανέφερε σε άλλο σημείο της συνέντευξης.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Katerina Panagopoulou (@katpanagopoulou)

Στην συνέχεια, η δημοσιογράφος τόνισε ότι δεν της αρέσει να δακρύζει μπροστά στην τηλεοπτική κάμερα και εξήγησε το γιατί: «Έχει τύχει να βάλω τα κλάματα την ώρα του δελτίου και συγκεκριμένα στην διάρκεια ενός βίντεο που έδειχνε παιδιά να κάνουν bullying σε ένα παιδάκι που έπασχε από νανισμό. Έχω τρομερή ευαισθησία σε αυτό το θέμα. Δεν το έπιασε η κάμερα γιατί κατάφερα, λίγο πριν γυρίσει σε εμένα, να συνέλθω. Δεν ήθελα με τίποτα να πιστέψει κανείς ότι το κάνω επίτηδες».

Δημοσιογράφος, newscaster με πολλές ώρες «πτήσης» στον τηλεοπτικό αέρα, η Κατερίνα Παναγοπούλου νιώθει πάντα ρεπόρτερ. «Αισθάνομαι πάντα και απολύτως ρεπόρτερ. Και δεν θα πάψω ποτέ να αισθάνομαι έτσι. Το ξέρω ότι το σιχαίνεσαι αυτό που ακούς. Ότι είναι τρομερά κλισέ. Αλλά, για μένα, αν δεν έχεις περάσει από το ρεπορτάζ, δεν μπορείς να γίνεις καλός παρουσιαστής. Πρέπει να έχεις βγει εκεί έξω να δεις πως γίνεται. Κάτι που, προσωπικά, έχω κάνει επί πολλά χρόνια. Ακόμη και τώρα, τις ημέρες που δεν παρουσιάζω το δελτίο, κάνω συνεχώς ραντεβού και επαφές με πολιτικούς ή ειδικούς πάνω σε κάποιο συγκεκριμένο θέμα και φροντίζω να ενημερώνομαι. Δεν μπλέκω στην δουλειά των ρεπόρτερ, αλλά θέλω να έχω προσωπική αντίληψη του τι συμβαίνει».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Katerina Panagopoulou (@katpanagopoulou)

Η Κατερίνα Παναγοπούλου έχει άποψη και δεν διστάζει να τη λέει: «Λένε κάποιοι ότι ο παρουσιαστής δεν πρέπει να παίρνει θέση και ότι πρέπει να παρουσιάζει ψυχρά τα γεγονότα. Εγώ, αντιθέτως, θεωρώ χρέος του δημοσιογράφου να λέει την αλήθεια, όσο δυσάρεστη κι αν είναι, και να παίρνει θέση χωρίς να σκέφτεται ότι θα χάσει νούμερα τηλεθέασης. Όταν παίζουμε για παράδειγμα ένα βίντεο με αρνητές της μάσκας που λένε ότι δεν υπάρχει Covid-19, εκείνη την ώρα νιώθω την ανάγκη -αφού τελειώσει το βίντεο- να το σχολιάσω λέγοντας ‘βέβαια σύσσωμη η επιστημονική κοινότητα λέει ότι αυτό δεν ισχύει’. Ως άνθρωπος λυσσάω να λέω την άποψή μου και φανατίζομαι όταν κάτι πιστεύω ότι είναι σωστό» ανέφερε η δημοσιογράφος.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Katerina Panagopoulou (@katpanagopoulou)

Η πετυχημένη σειρά «Ρετιρέ» του Mega είναι η… ένοχη απόλαυση της. «Το ξέρω ότι είναι ξεκαρδιστικό. Το ξέρω ότι ακούγεται γραφικό. Και έχω φάει πολύ δούλεμα για αυτό, ήδη από την εποχή του Star.  Είναι η ένοχη απόλαυσή μου. Το ‘παρακολουθούσα’ τα Σαββατοκύριακα, πηγαίνοντας από πολύ νωρίς στο κανάλι για να προετοιμαστώ διαβάζοντας εφημερίδες. Όταν ξεκινούσε να παίζει η επανάληψη, ανέβαζα λίγο τον ήχο και συνέχιζα την δουλειά μου. Γενικά πάντως μου αρέσει να βλέπω στον υπολογιστή παλιές σειρές, τύπου Απαράδεκτους, Τρεις Χάριτες, Δύο Ξένους, Ντόλτσε Βίτα και οι φίλοι μου, μου κάνουν γι’αυτό πολύ πλάκα».




Πηγή