Τετάρτη , 24 Απρίλιος 2024

«Blonde»: Πώς έκαναν την Άνα ντε Άρμας να είναι ολόιδια με τη Μέριλιν Μονρόε, πώς άλλαζαν το πρόσωπό της

Όταν η Άνα ντε Άρμας είδε για πρώτη φορά τον εαυτό της μεταμφιεσμένο -από την κορυφή ως τα νύχια- σε Μέριλιν Μονρόε για την πολυαναμενόμενη ταινία «Blonde» του Netflix, μια «θύελλα» συναισθημάτων την κατέλαβε.

«Ήταν τόσο αληθινό. Ένα πολύ έντονο συναίσθημα, γιατί για μένα είναι δύσκολο να μην μπω στην ιστορία της Μέριλιν Μονρόε», είχε δηλώσει η Άνα ντε Αρμάς σε δημοσιογράφους στην πρεμιέρα της ταινίας στο TCL Chinese Theatre του Χόλιγουντ, εκεί όπου η ίδια η Μέριλιν περνούσε τα Σαββατοκύριακα βλέποντας ταινίες όταν ήταν νέα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε σενάριο και σκηνοθεσία του Άντριου Ντομινίκ, το «Blonde», βασίζεται στο ομώνυμο μυθιστόρημα του 2000 της Τζόις Κάρολ Όουτς, στο οποίο αναπαριστά τον εσωτερικό ψυχισμό και την πραγματικότητα μιας τόσο αγαπημένης γυναίκας όπως η Μέριλιν Μονρόε.

Από την εξαιρετικά περίπλοκη και τραγική παιδική της ηλικία ως Νόρμα Τζιν Μόρτενσον, μέχρι την άνοδό της στο Χόλιγουντ και τις θυελλώδεις ερωτικές σχέσεις της, η σχεδόν τρίωρη ταινία, παραγωγής της «Plan B Entertainment» του Μπραντ Πιτ, ετοιμάζεται γι’ αυτή τη στιγμή της προβολής εδώ και 12 χρόνια.

Σκηνές από την ταινία «Blonde». Φωτογραφία από Twitter

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο ημερήσιος… γολγοθάς της προετοιμασίας για την Άνα ντε Άρμας

Η ευθύνη που «βάρυνε» την Μεξικανή ηθοποιό να υποδυθεί το sex symbol της «Χρυσής εποχής» του Χόλιγουντ είναι αδιανόητη, όσο αδιανόητες και οι προσδοκίες!

Στις περίπου εννέα εβδομάδες των γυρισμάτων, η Άνα περνούσε τα… πάνδεινα για να μεταμορφωθεί σε Μέριλιν. Περνούσε τρεις ώρες κάθε πρωί, φορώντας προσθετικά κάτω από την πλατινέ ξανθιά περούκα της, για να κρύψει τις ρίζες των φυσικών της μαλλιών.

Σκηνή από την ταινία «Blonde». Φωτογραφία από Twitter
Σκηνή από την ταινία «Blonde». Φωτογραφία από Twitter

Έπρεπε επίσης να βγάλει και να λευκάνει τα φρύδια της, να φορέσει μπλε φακούς επαφής για να καλύψει τα καστανά της μάτια και να τοποθετήσει «στρατηγικά» ψεύτικες βλεφαρίδες που θα άλλαζαν το σχήμα των ματιών της και θα έμοιαζαν περισσότερο με της Μέριλιν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η θέση της ελιάς και η βαζελίνη στο πρόσωπο της Μέριλιν Μονρόε

Κάθε σωματική λεπτομέρεια περνούσε από… εξονυχιστικό έλεγχο, μία προς μία. Ακόμη και η ακριβή θέση της ελιάς, που η Μέριλιν σχεδόν πάντα ζωγράφιζε στο κάτω μέρος του αριστερού της μάγουλου.

Η ελιά της Μέριλιν Μονρόε. Φωτογραφία από Twitter
Η ελιά της Μέριλιν Μονρόε. Φωτογραφία από Twitter

«Σχεδόν κάθε μέρα η Άνα οδηγούσε το χέρι μου για να βάλω την ελιά ακριβώς εκεί που την φορούσε η Μέριλιν», δήλωσε η Τίνα Ρούσλερ Κέργουιν, η επικεφαλής make-up artist της ταινίας. «Μια φορά η Μέριλιν το μετακίνησε και το έβαλε κοντά στο πηγούνι της. Αυτό συμβαίνει επίσης στην ταινία».

Κατά τη διάρκεια της επίπονης έρευνας για την αποκρυπτογράφηση των εμφανίσεων της Μέριλιν, η Κέργουιν και η ομάδα της ανακάλυψαν ότι η Μέριλιν έβαζε βαζελίνη στο πρόσωπό της ως μέρος της ρουτίνας του μακιγιάζ της, ειδικά κατά τη διάρκεια φωτογραφίσεων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Η Μέριλιν είχε πάντα αυτή την όμορφη λάμψη στις φωτογραφίες. Το μυστικό της ήταν ότι χρησιμοποιούσε βαζελίνη, επειδή ήταν αντανακλαστική, όταν πίσω είχε πολύ φως της έδινε μεγάλη λάμψη», ανέφερε η make up artist.

Τα «πιστά» αντίγραφα των εμβληματικών φορεμάτων

Για το «Blonde» δημιουργήθηκαν ακριβή αντίγραφα των εμβληματικών φορεμάτων της Μονρόε, όπως το ροζ φόρεμα με τον τεράστιο φιόγκο από το «Οι άνδρες προτιμούν τις ξανθιές» και η το φόρεμα με τις χειροποίητες πιέτες, σχεδιασμένη από τον Γουίλιαμ Τράβιλα, για την περίφημη σκηνή που ανεμίζει πάνω από μια σχάρα του υπόγειου σιδηροδρόμου στην ταινία «Επτά χρόνια φαγούρα».

To ροζ φόρεμα με τον τεράστιο φιόγκο από το «Οι άνδρες προτιμούν τις ξανθιές». Φωτογραφία απο Twitter
To ροζ φόρεμα με τον τεράστιο φιόγκο από το «Οι άνδρες προτιμούν τις ξανθιές». Φωτογραφία απο Twitter

«Η δημιουργία του φορέματος του Γουίλιαμ Τράβιλα ήταν το πιο δύσκολο κομμάτι. Έπρεπε να είναι ακριβές αντίγραφο της φωτογραφίας που πήραμε ως μπούσουλα», δήλωσε η σχεδιάστρια κοστουμιών Τζένιφερ Τζόνσον.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Χρησιμοποιήσαμε παραδοσιακές τεχνικές πτύχωσης και προσθέσαμε πολλά μέτρα υφάσματος στη φούστα για να την κάνουμε υπερβολική. Χρησιμοποιήσαμε σχεδόν 50 μέτρα ύφασμα για να φτιάξουμε τη φούστα, να κάνουμε τις πιέτες… και μόλις την τελευταία στιγμή βρήκαμε το τέλειο φόρεμα. Ήταν σαν η Άνα να πετούσε πραγματικά με αυτό το φόρεμα», ανέφερε.

Οι μπίλιες μέσα στο σουτιέν!

Μία από τις μη παραδοσιακές τεχνικές που χρησιμοποίούσε η Μέριλιν ήταν να τοποθετήσει μπίλιες μέσα στο σουτιέν της για να αναδείξει τις θηλές της. «Αποφάσισα να μην το κάνω αυτό γιατί μου φαινόταν τόσο ανόητο, αλλά η Μέριλιν ήταν πολύ έξυπνη και έβρισκε πολύ δημιουργικούς τρόπους για να βγάζει το καλύτερο από τον εαυτό της», ανέφερε η Τζόνσον.

«Τη σκεφτόμουν όλη μέρα» -Τα μαθήματα φωνητικής της Άνα

Πριν από την παραγωγή, η ντε Άρμας πέρασε σχεδόν ένα χρόνο μελετώντας την χαρακτηριστική φωνή της Μέριλιν. Δούλεψε με έναν προπονητή και έκανε μεγάλη έρευνα για το είδωλο της ποπ κουλτούρας για να βρει τον κατάλληλο τόνο. «Τη σκεφτόμουν όλη μέρα, από τη στιγμή που έφτανα στο πλατό μέχρι να πάω σπίτι. Την ονειρεύτηκα αρκετές φορές. Ήταν μαζί μου», δήλωσε η Μεξικανή ηθοποιός.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Blonde: Η σεξουαλική επίθεση, οι εκτρώσεις και το τρίο…

Η ταινία «Blonde», έκανε πρεμιέρα στις 28 Σεπτεμβρίου στο Netflix, καταπιάνεται με την οδυνηρή παιδική ηλικία της Νόρμα Τζιν Μόρτενσον και το πώς έγινε η Μέριλιν Μονρόε: Μια εύθραυστη γυναίκα σε αναζήτηση της αγάπης.

Η ταινία έγινε πρωτοσέλιδο αφού έλαβε βαθμολογία NC-17 και για τον τρόπο με τον οποίο αφηγείται τα τραυματικά γεγονότα της ζωής της ηθοποιού. Μάλιστα, αφηγείται τη σεξουαλική της επίθεση, τις πολλαπλές εκτρώσεις της, την ψυχική ασθένεια της μητέρας της και το τρίο της με τον Τσάρλι Τσάπλιν (Χαβιέρ Σάμουελ) και τον Έντουαρντ Ρόμπινσον (Έβαν Γουίλιαμς).

Περιγράφει επίσης τις καταχρηστικές σχέσεις με δύο από τους τρεις συζύγους της – τον παίκτη του μπέιζμπολ Τζο ντι Μάτζιο (Bobby Cannavale) και τον θεατρικό συγγραφέα Άρθουρ Μίλερ (Adrien Brody) – και την υποτιθέμενη σχέση της με τον πρόεδρο Τζον Κένεντι (Caspar Phillipson).

«Η πιο ορατή γυναίκα στον κόσμο, αλλά κανείς δεν την βλέπει πραγματικά»

«Κάποιοι μπορεί να νομίζουν ότι είναι μια προκλητική ταινία, αλλά δεν είναι αυτό που προσπαθώ να κάνω. Προσπαθώ να μπω πραγματικά στις εμπειρίες της ζωής ενός άλλου ατόμου», λέει ο σκηνοθέτης Άντριο Ντόμινικ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Ήθελα να φτιάξω κάτι που θα προσέγγιζε το κοινό. Ήθελα να περιγράψω το παιδικό τραύμα της και την ενήλικη ζωή της μέσα από τον φακό αυτού του τραύματος. Αν κοιτάξετε τη Μέριλιν Μονρόε από κοντά, είναι η πιο ορατή γυναίκα στον κόσμο, αλλά κανείς δεν την βλέπει πραγματικά. Ο κίνδυνος είναι ότι έχει όλα όσα η κοινωνία θεωρεί καλά. Είναι διάσημη, είναι όμορφη, έχει ωραία δουλειά, βγαίνει με ωραίους άντρες, είναι πλούσια και αυτοκτονεί. Κάτι δεν πάει καλά και νομίζω ότι αυτό είναι το πιο συναρπαστικό πράγμα στη ζωή της. Δεν υπάρχει τίποτα συναισθηματικό σε αυτό. Βλέποντας το ωμό τραύμα της στην ταινία την εξανθρωπίζει», ανέφερε.

«Είναι ίσως μία από τις πιο εμβληματικές σταρ του κινηματογράφου και η αντίληψή της μπορεί να φαίνεται τέλεια, αλλά όταν καταλαβαίνεις τα βάσανά της και τον προσωπικό της αγώνα, αρχίζεις πραγματικά να την εκτιμάς και να τη γνωρίζεις καλύτερα. Η ιστορία της είναι σπαρακτική», λέει τηλεοπτικό «Άρθουρ Μίλερ».


Πηγή