Τρίτη , 20 Οκτώβριος 2020
H Red Bull ελπίζει στη νέα βενζίνη

H Red Bull ελπίζει στη νέα βενζίνη

Περίπου 12 ίππους θα κερδίσουν οι «ταύροι» από το νέο καύσιμο της Total

Συναγερμός στο στρατόπεδο της Red Bull. Η αυστριακή ομάδα είχε παγιωθεί στα πρώτα επτά Γκραν Πρι της σεζόν ως δεύτερη δύναμη πίσω από την Mercedes, όμως από το Γκραν Πρι της Αυστρίας και μετά έχουν αλλάξει τα πράγματα. Η Williams απειλεί να εκτοπίσει τη Red Bull από τη δεύτερη θέση και ενδεχομένως να αναλάβει να αμφισβητήσει εκείνη την κυριαρχία των Aσημένιων Βελών.

Οι φόβοι της Red Bull είναι δικαιολογημένοι, καθώς η πίστα του Χόκενχαϊμ όπου θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή το Γκραν Πρι Γερμανίας, μοιάζει πολύ με την πίστα του Γκραν Πρι της Αυστρίας. Εκεί σημειώθηκε η χειρότερη φετινή εμφάνιση της Red Bull.

Υπάρχουν ωστόσο ακτίνες αισιοδοξίας για τον Φέτελ και τον Ρικιάρντο. Η πρώτη αφορά τη νέα βενζίνη της Total, με την οποία θα εφοδιαστούν για πρώτη φορά τα μονοθέσια της Red Bull. Εκτιμάται, ότι το νέο καύσιμο θα αυξήσει την απόδοση του κινητήρα τους κατά 1,5%, δηλαδή γύρω στους 12 ίππους, ενώ η Renault έχει βελτιώσει τη ενεργειακή διαχείριση με παρεμβάσεις στο λογισμικό.

Επίσης, δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί στο Γκραν Πρι Γερμανίας το υδραυλικό σύστημα αναρτήσεων Fric ούτε από τη Red Bull, αλλά ούτε και από τη Mercedes. Η Red Bull θεωρεί ωστόσο, ότι θα βγει εκείνη ωφελημένη από τη συγκεκριμένη απενεργοποίηση, καθώς η Mercedes αξιοποιούσε καλύτερα τα πλεονεκτήματα του Fric.

Πάντως ο Ρικιάρντο προσπάθησε να κρατήσει τον πήχη των προσδοκιών χαμηλά και δήλωσε: «Ακόμη και αν είχε η Mercedes το σούπερ σύστημα, θα έκανε αυτό το πολύ μία διαφορά ενός έως δύο δεκάτων του δευτερολέπτου. Και όχι ενός δευτερολέπτου, το οποίο χρειαζόμαστε».

Ο Φέτελ δεν είναι καθόλου σίγουρος, αν θα δώσει ο αγώνας του Χόκενχαϊμ απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα. «Θα γνωρίζουμε μετά από τον αγώνα στην Ουγγαρία, ποιον ωφελεί περισσότερο ή βλάπτει». Όμως και ο διευθυντής της ομάδας της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, ανυπομονεί για τον αγώνα στην πίστα Ουγγαρόρινγκ λέγοντας χαρακτηριστικά: «Επιτέλους μία διαδρομή χωρίς ευθείες. Αυτό θα μπορούσε να είναι το δικό μας έδαφος».

Πηγή: gazzetta.gr