Τετάρτη , 8 Απρίλιος 2020
Την κορυφαία έκδοση του Nismo εξελίσσει η Nissan

Την κορυφαία έκδοση του Nismo εξελίσσει η Nissan

Στόχος να κερδίσει ρεκόρ στην «Πράσινη Κόλαση» του Νίρμπουργκρινγκ

Η Nissan εξελίσσει την καυτή έκδοση Nismo για το νέο μικρομεσαίο της μοντέλο σε μια προσπάθεια να κερδίσει και αυτή με τη σειρά της, μετά τη Seat και τη Renault, τις εντυπώσεις στην άτυπη κόντρα της «Πράσινης Κόλασης»!

Όπως όλα δείχνουν, η αντιπαράθεση των mainstream κατασκευαστών, αλλά κυρίως η έκδηλη πλέον αγωνία τους για διακρίσεις με αντίπαλο το χρονόμετρο στην απαιτητική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, φαίνεται να έχει εξελιχθεί για αυτούς κάτι σαν εμμονή!

Έτσι, μετά τη Seat, η οποία μας ανακοίνωσε προ ολίγων μηνών πως το νέο Leon Cupra των 280 ίππων κατέχει τον τίτλο του ταχύτερου προσθιοκίνητου μοντέλου ευρείας παραγωγής στο διάσημο γερμανικό Ring, αλλά και τη Renault, η οποία έσπευσε να «εκθρονίσει» τους Ισπανούς με το συλλεκτικό Renault Megane R.S. Trophy-R των 275 ίππων, σειρά έχει η Nissan, το έτερο δηλαδή ήμισυ της γαλλο-ιαπωνικής συμμαχίας και το ολοκαίνουργιο «παιδί» της: το νέο Pulsar.

Όπως επίσημα ανακοίνωσε υψηλόβαθμο στέλεχος της Nissan, η εταιρεία εξελίσσει ήδη την κορυφαία έκδοση του μοντέλου, σε συνεργασία με την εξειδικευμένη σε αντίστοιχες κατασκευές εταιρεία Nismo, με στόχο να πρωταγωνιστήσει στην άτυπη αυτή κόντρα.

Και όλα αυτά, ενόψει της συνέχισης του εν λόγω «σίριαλ», αφού στο κυνήγι αναμένεται να μπουν από την επόμενη χρονιά, μαζί με το νέο Nissan Pulsar nismo, δύο ακόμα προσθιοκίνητα θηρία: το νέο Civic Type-R, που φημολογείται ότι θα αποδίδει περί τους 300 ίππους, χάρη στον υπερτροφοδοτούμενο 2λιτρο κινητήρα του, αλλά και το τρίτης γενιάς Ford Focus RS, που θα «φοράει» έναν αντίστοιχης δυναμικής κινητήρα χωρητικότητας 2,3 λίτρων.

Παρά το γεγονός ότι προς το παρόν δεν έχουν διαρρεύσει περεταίρω πληροφορίες, ήδη φημολογείται πως το νέο Nissan Pulsar Nismo θα κινείται από έναν πρωτοεμφανιζόμενο 1.800άρη turbo κινητήρα της γνωστής γενιάς κινητήρων DIG-T της ιαπωνικής εταιρείας, ο οποίος αναμένεται να προσεγγίζει σε ισχύ τους 300 ίππους, ενώ ειδική μέριμνα, πέραν της οπτικής, αναμένεται να δοθεί τόσο στο στήσιμο του αυτοκινήτου, όσο και στην αποτελεσματικότητα των φρένων του.

Πηγή: 4troxoi.gr

 

Αφήστε μια απάντηση