Κυριακή , 14 Απρίλιος 2024

Πανευρωπαϊκή έρευνα από τη Huawei δείχνει ότι τα σημερινά ζευγάρια αποφεύγουν τα παραδοσιακά ραντεβού

Το 77% των ζευγαριών θα αγόραζε ένα προϊόν τεχνολογίας.

Η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου πλησιάζει και θα περίμενε κανείς ότι περισσότερα ζευγάρια προετοιμάζονται για την πιο ρομαντική μέρα του χρόνου, αγοράζοντας τα αγαπημένα τους δώρα, γράφοντας κάρτες, κλείνοντας εισιτήρια κινηματογράφου και προσπαθώντας να κάνουν κράτηση στο αγαπημένο τους εστιατόριο.

Όμως, νέα πανευρωπαϊκή έρευνα από τη Huawei δείχνει ότι τα σημερινά ζευγάρια αποφεύγουν το παραδοσιακό «δείπνο και μια ταινία» και τάσσονται υπέρ των πιο ουσιαστικών δραστηριοτήτων και κοινών εμπειριών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι απαρχές της Ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου χρονολογούνται από το 269 μ.Χ., όταν η 14η Φεβρουαρίου θεσπίστηκε ως ημέρα γιορτής του προστάτη των ερωτευμένων. Από τον 18ο αιώνα, ξεκίνησε η παράδοση της προσφοράς λουλουδιών, γλυκών και της αποστολής καρτών. Περίπου 200 χρόνια αργότερα, αυτά τα έθιμα αλλάζουν και τα ζευγάρια, πλέον, αναζητούν νέες εμπειρίες, που δημιουργούν αναμνήσεις και κοινές αναφορές.

Σχεδόν τα δύο τρίτα «βαριούνται» τα παραδοσιακά ραντεβού

Πρόσφατη πανευρωπαϊκή έρευνα της Huawei, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 2.500 άτομα, αποκάλυψε πώς αλλάζουν οι συνήθειες των ζευγαριών για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.

Σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι «βαριούνται τα παραδοσιακά ραντεβού και αναζητούν πιο συναρπαστικές εμπειρίες» με τους συντρόφους τους. Αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο μεταξύ των νεότερων ζευγαριών, με το 71% των ατόμων ηλικίας 26-35 ετών να αναφέρουν ότι βαριούνται τα παραδοσιακά ραντεβού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λουλούδια και σοκολάτες ή ομαδική γυμναστική, επισκέψεις σε θεματικά πάρκα και σπορ σε εξωτερικούς χώρους;

Το 69% των ερωτηθέντων δήλωσε πως για το ιδανικό ραντεβού  θα προτιμούσε μια κοινή εμπειρία, όπως μια υπαίθρια δραστηριότητα ή ένα μάθημα μιας νέας δεξιότητας, για να αποκτήσουν περισσότερες κοινές αναφορές.

Πράγματι, πάνω από τα δύο τρίτα (67%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι ήδη έχουν δοκιμάσει πιο δημιουργικές δραστηριότητες, όπως ένα μάθημα μαγειρικής,  την επίσκεψη σε ένα escape room ή ένα θεματικό πάρκο, μια καθηλωτική θεατρική εμπειρία.

Σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) ανέφεραν ότι είχαν επιλέξει μαζί αθλητικές δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένης ομαδικής γυμναστικής, πεζοπορίας ή ακόμη και αναρρίχηση.

Οι κοινές εμπειρίες φέρνουν τα ζευγάρια πιο κοντά

Η αλλαγή στις συνήθειες εορτασμού της Ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου προέκυψε από την επιθυμία ζευγαριών να δημιουργήσουν μόνιμες αναμνήσεις, μέσω κοινών και νέων εμπειριών, οι οποίες θα τους φέρουν πιο κοντά.

Εννέα στους δέκα (88%) δήλωσαν ότι συμφώνησαν να μοιραστούν εμπειρίες που «θα τους φέρουν πιο κοντά με τον σύντροφό τους» και τα τρία τέταρτα (76%) δήλωσαν ότι θα προτιμούσαν ένα ραντεβού όπου μπορούν να μάθουν ή να βιώσουν κάτι νέο με το αγαπημένο τους πρόσωπο. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα νεότερα ζευγάρια, ηλικίας 26-35 ετών, σε ποσοστό 79%.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πιο εναλλακτικά ραντεβού από τώρα και στο εξής

Στο μέλλον, η συντριπτική πλειοψηφία των ζευγαριών (91%) σχεδιάζει πιο εναλλακτικά ραντεβού και δημιουργικές κοινές εμπειρίες με τους συντρόφους τους, όταν βγαίνουν. Αυτό ισχύει τόσο για εκείνους που έχουν δοκιμάσει ήδη πιο εναλλακτικά ραντεβού και θέλουν να κάνουν περισσότερα τους επόμενους 12 μήνες, όσο και για εκείνους που δεν έχουν ακόμη ξεφύγει από τις παραδοσιακές συνήθειες.

Πάνω από 8 στους 10 (84%) δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να δοκιμάσουν νέες δραστηριότητες τους επόμενους 12 μήνες, όταν βγαίνουν ραντεβού.

Συγκεκριμένα, το 77% δήλωσε ως κορυφαία επιλογή τα ταξίδια,, το 50% προτιμά να ξεκινήσουν μαζί ένα καινούριο χόμπι, ενώ για το 42% τα μαθήματα φωτογραφίας αποτελούν κορυφαία επιλογή. Ο αθλητισμός ήταν η τέταρτη πιο δημοφιλής επιλογή, με πάνω από το ένα τρίτο (36%) να σχεδιάζει να ασχοληθεί με ένα άθλημα όταν βγαίνουν μαζί.

Ωστόσο, τα ζευγάρια μπορεί να δυσκολεύονται στο να συμφωνήσουν ποιες δραστηριότητες θα κάνουν μαζί…

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περισσότερες γυναίκες επέλεξαν τα ταξίδια, κατά 81%, έναντι 73% των ανδρών, ενώ οι άντρες ήταν πιο πρόθυμοι για τον αθλητισμό, κατά 43% έναντι 29% των γυναικών. Πάντως, η φωτογραφία αποτελεί μια κοινή προτίμηση (41%) τόσο για τις γυναίκες όσο και για τους άνδρες.

Δημιουργήστε και απαθανατίστε ρομαντικές στιγμές και αναμνήσεις

Η Huawei διενήργησε την έρευνα για να αναδείξει τις σύγχρονες προτιμήσεις των ζευγαριών.

Σύμφωνα με αυτές, η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει τα ζευγάρια να δημιουργήσουν, να συλλάβουν και να ξαναζήσουν ρομαντικές στιγμές που διαρκούν μια ζωή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για παράδειγμα, αποδεικνύεται ότι τα ζευγάρια θέλουν να δοκιμάσουν τη φωτογραφία ως νέο χόμπι το 2023, καθώς πολλοί ήδη καταγράφουν ρομαντικές στιγμές με φωτογραφίες και βίντεο. Τα τρία τέταρτα (74%) δήλωσαν ότι το κάνουν ήδη όταν περνούν χρόνο μαζί.

Οι πρόθυμοι να ταξιδέψουν με το ταίρι τους (77%) θα χρειάζονταν κάποιο προϊόν τεχνολογίας της Huawei, που θα αποτελούσε το ιδανικό αξεσουάρ. Μαζί, τα ζευγάρια μπορούν να τραβήξουν τις καλύτερες φωτογραφίες και βίντεο από την περιπλάνησή τους με το HUAWEI Mate 50 Pro, να παρακολουθούν τις δραστηριότητές τους με το HUAWEI WATCH GT 3 και όταν θέλουν να χαλαρώσουν με μουσική, ηχητικά βιβλία ή podcast στο αεροπλάνο, το τρένο και την παραλία ή δίπλα στην πισίνα, το HUAWEI FreeBuds 5i μπορεί να είναι μια τέλεια επιλογή.

Huawei -προσφορά για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου

Μη χάσετε την ξεχωριστή προσφορά της Huawei για τη γιορτή των ερωτευμένων. Χαρίστε στο αγαπημένο σας πρόσωπο το μοναδικό, κομψό και ανθεκτικό Huawei Watch GT3, Gold ή Elite edition. Αποκτήστε τα έως τις 19 Φεβρουαρίου σε μοναδικές τιμές και χαρείτε τον έρωτά σας με τη βοήθεια της τεχνολογίας! 

Τα Huawei smartwatches είναι συμβατά με iOS και Android κινητά τηλέφωνα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η προσφορά διατίθεται από το επίσημο δίκτυο συνεργατών της Huawei: Γερμανός, Κωτσόβολος, Public Group, Πλαίσιο.

* Η έρευνα διεξήχθη τον Ιανουάριο του 2023 από την Pollster για λογαριασμό της HUAWEI. Τα αποτελέσματα βασίστηκαν σε απαντήσεις από 2.550 ερωτηθέντες από την Τουρκία, τη Ρουμανία, τη Γερμανία, την Ιταλία, τη Γαλλία και την Πολωνία. Λεπτομέρειες μελέτης: CAWI, ομάδα-στόχος: άνδρες και γυναίκες 18-55 ετών.




Πηγή