Σάββατο , 30 Μάιος 2020
Τρομακτική εικόνα από το μέλλον: Πώς θα μοιάζουν οι gamers σε 20 χρόνια

Τρομακτική εικόνα από το μέλλον: Πώς θα μοιάζουν οι gamers σε 20 χρόνια

Η ενασχόληση με τον υπολογιστή είναι μάλλον καθημερινότητα για πολλούς ανθρώπους στην εποχή μας. Δεν είναι όμως λίγες οι επιπτώσεις που μπορεί να υπάρχουν σε όσους κάθονται επί ώρες σε μία καρέκλα και παίζουν ηλεκτρονικά παιχνίδια.

Το μανιώδες gaming, σύμφωνα με μελέτες, μπορεί να προκαλέσει τόσο σωματικές όσο και ψυχολογικές βλάβες.

Ερευνητές του «OnlineCasino.ca» δημιούργησαν ένα μοντέλο στο οποίο απεικονίζεται πως θα μπορούσε να είναι ένας εθισμένος gamer σε διάρκεια 20 χρόνων.

Ο Michael, όπως είναι το όνομα του συγκεκριμένου πειράματος, αποτελεί ένα κακό παράδειγμα γι’ αυτούς που περνούν πολλές ώρες παίζοντας βιντεοπαιχνίδια.

Η κακή στάση του σώματος που έχει αποκτήσει, οι μαύροι κύκλοι κάτω από μάτια είναι αυτά τα οποία διακρίνονται με μία γρήγορη ματιά.

Το ανοιχτόχρωμο του δέρμα οφείλεται στην έλλειψη βιταμίνης D και B12, ενώ η παύση σωματικής άσκησης τον έχει κάνει παχύσαρκο και έχει επαναλαμβανόμενη πίεση στους αντίχειρες και τις εξελκώσεις στα χέρια του από τη χρήση ενός ελεγκτή για μεγάλες περιόδους.

Φυσικά, μετά το γεγονός πως όλοι βρίσκονται στα σπίτια τους εξαιτίας της πανδημίας, το gaming έχει γίνει ένας τρόπος για να περάσει κανείς τον χρόνο του. Οι ερευνητές μοιράστηκαν πέντε συμβουλές που θα πρέπει να ακολουθήσουν όλοι οι gamers, ώστε να παραμείνουν υγιείς:

1)  Άσκηση – η τακτική άσκηση και το τέντωμα θα βοηθήσει να διατηρηθούν οι αρθρώσεις σε καλή κατάσταση και να αντιμετωπιστεί η παχυσαρκία.

2)  Αποφύγετε την καταπόνηση των ματιών – Διατηρήστε το δωμάτιο σε καλό φωτισμό και κάνετε διαλείμματα από την οθόνη.

3) Υγιεινή διατροφή – φροντίζοντας να τρώτε μια ισορροπημένη θρεπτική διατροφή όχι μόνο θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε υγιείς, αλλά θα δείτε και μια βελτίωση στο παιχνίδι σας εάν το σώμα σας τροφοδοτηθεί καλά.

4) Στάση – θυμηθείτε να καθίσετε σωστά και να στηρίξετε την πλάτη σας. Επενδύστε σε μια αξιοπρεπή καρέκλα, βεβαιωθείτε ότι η οθόνη σας βρίσκεται σε επίπεδο ματιών και κάνετε διαλείμματα για να τεντώσετε την πλάτη σας.

5)  Ενυδάτωση – σιγουρευτείτε ότι πίνετε άφθονο νερό και αποφύγετε υπερβολικά να πίνετε διάφορα energy drinks.




Πηγή