Πέμπτη , 28 Μάρτιος 2024
Γερό μπάσιμο της BMW στον κόσμο των esports

Γερό μπάσιμο της BMW στον κόσμο των esports

Η BMW επεκτείνει σημαντικά την εμπλοκή της στον κόσμο των esports (ηλεκτρονικά παιχνίδια μέσω υπολογιστή, διαδικτύου και προσομοίωσης), έναν τομέα με συνεχώς αυξανόμενη δημοτικότητα, κυρίως στο target group της επόμενης γενιάς.

Ήδη το 2017, η γερμανική μάρκα πρώτη προσέλκυσε την προσοχή στο χώρο των εικονικών αθλημάτων (virtual sports), ως επίσημος εταίρος στους τελικούς του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος League of Legends στο Παρίσι. Μέσα σε δύο χρόνια και με την επιτυχημένη ολοκλήρωση της σεζόν SIM Racing 2019 στα πλαίσια της πρεμιέρας του BMW SIM live στο Μόναχο, η μάρκα είχε εξελιχθεί σε σημαντικό παίκτη των esports, ενώ τώρα υποστηρίζει μερικές από τις πιο επιδραστικές και επιτυχημένες ομάδες esports, προσπαθώντας να προωθήσει τα esports συνολικά. Τα esports είναι από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους τα τελευταία χρόνια. Όλο και περισσότεροι gamers από διάφορες χώρες αναμετρώνται online σε αθλητικές ή μη προσομοιώσεις – καθώς και σε δημοφιλείς offline διοργανώσεις που πραγματοποιούνται σε όλο τον κόσμο.

Συνεργασία με πέντε ομάδες

Η BMW θα συνεργαστεί με πέντε από τις σημαντικότερες διοργανώσεις esports. Cloud 9 (ΗΠΑ), Fnatic (Μ.Βρετανία), Funplus Phoenix (Κίνα), G2 Esports (Γερμανία) και T1 (Ν. Κορέα) κάθε μία από τις οποίες περιλαμβάνει μέχρι 200 παίκτες, με τον ανταγωνισμό να κορυφώνεται στο απαράμιλλο League of Legends. Έχοντας λανσαριστεί στα τέλη του 2009, αυτό το παιχνίδι φαντασίας πολλαπλών παικτών είναι αναμφίβολα το πιο δημοφιλές και επιδραστικό online παιχνίδι διεθνώς, με συνολικό αριθμό έως οκτώ εκατομμυρίων παικτών από όλο τον κόσμο συνδεδεμένων ταυτόχρονα. Για αναρίθμητους οπαδούς, το League of Legends (LoL) είναι η Premier League των esports. Οι τελικοί του περσινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος LoL στο AccorHotels Arena στο Παρίσι, προσέλκυσαν ένα ‘διαδικτυακό’ κοινό περίπου 44 εκατομμυρίων οπαδών από όλο τον κόσμο που το παρακολούθησαν σε live streaming από το σπίτι. Πέραν αυτού, υπάρχουν και άλλα παιχνίδια όπως τα Dota 2, FIFA, Fortnite ή Rocket League στα οποία ομάδες από όλο τον κόσμο αγωνίζονται σε τουρνουά παρόμοιου μεγέθους που επίσης θα υποστηρίξει και θα προωθήσει η μάρκα, που εκτός από χορηγός αυτών των ομάδων, θα λειτουργήσει και ως εταίρος που θα λανσάρει τα esports σε ένα ακόμα ευρύτερο κοινό.

 «United in Rivalry, United at Home»

Το αγωνιστικό πνεύμα και οι ιστορικές αντιπαλότητες των ομάδων ήταν ανέκαθεν  μέρος της παράδοσης στη σκηνή των esports. Ταυτόχρονα, οι ομάδες μοιράζονται το απεριόριστο πάθος για το gaming και τις σχετικές δραστηριότητες. Είναι αυτό που συμβολίζει το “United in Rivalry”, πόσο μάλλον σε αυτή την εποχή της αβεβαιότητας και των παγκόσμιων προκλήσεων. Στο πλαίσιο της συνεργασίας με την BMW και σύμφωνα με την κουλτούρα των esports, οι ομάδες θα αναμετρηθούν και θα προσπαθήσουν να ξεπεράσουν η μία την άλλη πριν από τα τουρνουά, χρησιμοποιώντας το hashtag unitedinrivalry σε κανάλια όπως τα Instagram, Twitter, Facebook, WeChat και διάφορες πλατφόρμες streaming σε όλο τον κόσμο. Οι αναμετρήσεις αναμένεται να αυξήσουν το κίνητρο κάθε ομάδας, αλλά πάνω απ’ όλα στόχο έχουν να διασκεδάσουν τους οπαδούς. Εξυπακούεται ότι κατά τη διάρκεια των παιχνιδιών, που γίνονται διαδικτυακά από το σπίτι, οι ομάδες ακολουθούν πάντα τον κώδικα δεοντολογίας των esports, επιδεικνύοντας σεβασμό προς τον αντίπαλο. Επομένως, θα χρησιμοποιούν το hashtag unitedathome σε συνδυασμό με το unitedinrivalry.

Η συνεργασία μεταξύ της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και των ομάδων esports είναι ευρείας κλίμακας και  δεν περιορίζεται σε μία απλή χορηγία, καθώς η μάρκα μοιράζεται τις γνώσεις και την εμπειρία των μηχανικών και σχεδιαστών της, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη προϊόντων hardware και software που είναι άριστα προσαρμοσμένα στις ανάγκες των gamers.

Επιπλέον η συνεργασία περιλαμβάνει επίσης την παροχή επίσημων οχημάτων των ομάδων. Στο πλαίσιο αυτό, κάθε διοργάνωση θα έχει ένα team car που υιοθετεί εξατομικευμένη εμφάνιση με εντυπωσιακά χρώματα, συνδυάζοντας μοτίβα εμπνευσμένα από περιοδικά κόμικς με το λογότυπο κάθε διοργάνωσης. Οι εντυπωσιακές εμφανίσεις αποτελούν ένα ακόμα στοιχείο αυτής της στενής συνεργασίας και αναπτύχθηκαν από τις ομάδες και την BMW. Επομένως, τα οχήματα γίνονται άμεσα το αναγνωρίσιμο στοιχείο κάθε ομάδας. Αυτά τονίζουν τα πλεονεκτήματα των ομάδων και προσαρμόζονται τέλεια σε υψηλού κύρους εμφανίσεις από τους παίκτες και τις διοργανώσεις, περιλαμβάνοντας θεαματικές φωτογραφίες που χρησιμοποιούνται στις δραστηριότητες των unitedinrivalry και unitedathome.

Νίκος Τσάδαρης


Πηγή